[BC3] Mulitple Displays

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heeft iemand ervaring met multiple displays? Het lukt me nog steeds niet...

:'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

heb er wel ervaring mee, maar gebruik het momenteel niet meer. post je probleem en wellicht dat iemand het weet.

• BC3 Victim
Het systeem loopt vast nadat ik de 2e kaart erin heb gedaan. Wel wordt ie nog herkend en de tweede kaart (PCI) wordt primary i.p.v. de AGP.
Het 2e scherm geeft aan dattie herkent wordt en dan is het gedaan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

al gekeken in het BIOS naar een optie Init Display First: AGP/PCI? zo nee, zet deze dan op AGP.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:04
Is die 2e kaart wel geschikt voor multi-monitor? Ik heb namelijk dat ook wel eens geprobeerde met een oude video- en tvkaart in 1.
Was wel een pci ding, maar daar lukte me het ook niet mee, omdat dat ding volgens windows dus geen multi-monitor ondersteunde ofzow???

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Kijk anders een op deze site. Daar vind je tips en een database met geschikte videokaart-combinaties. Mijn ErazorX (primary, AGP) en Matrox Millennium (secondary, PCI) werken prima samen onder W2k Pro. In Bios van Asus A7V AGP als primary monitor enabled.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• BC3 Victim
Bedankt voor jullie support, ik ga nog ff prutsen, maar volgens mij heb ik die bios optie niet.... wonderlijk. Vast andere versie.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verder gaan in dit topic: [topic=152512]
Pagina: 1