[BC3] Gainward GF2MX -> Quadro? Wie?

Pagina: 1
Acties:

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

Topicstarter
wat is het voordeel van quadro?

twitter.com/curly_sanders

Verwijderd

Ik heb al de search gebruikt alleen kom ik steedsop een dead-end.
Ik wou vragen of iemand al zijn Gainward Geforce 2MX Golden Sample heeft omgebouwd tot Quadro?
Zo ja, welke weerstanden zijn er verplaatst?
Uit de database die ik op Inet heb gevonden ging het over het verplaatsten van weerstand
R45 -> R49
R46 -> R50
Maar volgens mij electronica kennis kan dat niet helemaal kloppen dus wou ik het even kortsluiten met iemand die dat al gedaan had bij deze videokaart? Alvast bedankt!

:)

Verwijderd

Helaas. Ik ga iig geen weerstandjes solderen. Op www.tomshardware.com stond ooit een complete beschrijving van het omzetten van MX naar Quadro.

Suc6

Verwijderd

Ja die beschrijvingen vinden is geen probleem. Ik heb mijn vorige Geforce 1 ook verbouwd naar een Quadro.
Het probleem is dat ik het even niet weet hoe het moet. Het probleem is dat ik niet weet welke weerstanden het moeten zijn.

En als je meer wil weten wat het voordeel is dan kan je de search gebruiken.

Maar iemand met een GF2MX -> Quadro? :)

Verwijderd

he wat jammer dat nou niemand dit nog gedaan heeft. Moet ik toch wat gaan verzinnen... :(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Mij is het afgelopen week nog gelukt om mijn Hercules Geforce 2MX -> Geforce QUADRO 2MXR te bouwen! koste me een uur om 2 dingetjes te verplaatsen, kleine rotdingen! ze kunnen wel wat hebben trouwens, 1keer bleef er 1tje aan me soldeer bout plakken :) maareh ik heb geen verschil gezien in performace, (in games dan) dus je hebt niets te verliezen, tenzij je veel met bv. 3dmax werkt ofzo, maareh ik heb dus een quadro mxr :) ow, de eerste keer toen ik me kaart weer terug deeed in me pc, herkende windows netjes een quadro, na het restarten was het weer een mx2, bleek dat zo''n weerstandje niet goed vast zat, wat ik hier mee wil zeggen is, dat als je het verneukt gewoon een standaart mx2 blijft, dussss...

http://www.tweakhardware.com/guide/quadro/

hier een link, kijk maar...

ik ben de gelukkige van een NIET bestaande KAART! (hercules heeft geen quadro''s)

Verwijderd

Ik ben er achter. Het was andersom (stom |:( )
R49 -> R45
R50 -> R46

Werd herkend als Quadro, daarna als GF2MXR en toen PCI VGA Compatible kaart. Schoot er niet veel mee op. Jammer dat het niet zo makkelijk ging als bij mijn vorige kaart ;(
Pagina: 1