[BC3] Powercolor Powergene MX - geforce 2 MX 32MB

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb onlangs een powercolor geforce gekocht en geinstalleerd tegelijk met de installatie van windows ME. Het grote probleem was dat ik divx filmen niet vloeiend kon afspelen met de trident blade 8MB die er oorspronkelijk in zat. Het probleem is nu nog steeds aanwezig en er zijn er nog enkele bijgekomen. Zo kan ik windows nu niet meer afsluiten zonder dat ik een blauw scherm krijg met volgende melding
uitzondering OE is opgetreden op 0028:F000F841 in VXD---
deze is aangeroepen vanaf 0028:C001D324 in
VxD NDIS(01)+00005AAO
u kunt mogelijk normaal doorgaan
Is er iemand die mij met goede raad kan bijstaan want ik word er stillaan zenuwachtig van. Alvast bedankt.

PC: PIII-533,256 MB ram, 15 GB hd fireball 7200rpm, geforce 2 MX met tv-out, plextor 8432

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Duid waarschijnlijk op een conflict tussen je G-Force en je netwerkkaart.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dit krijg ik ook wel eens, maar niet altijd..