Toon posts:

[BC3] Beeldscherm doet letterlijk vaag!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mn Packardbell beeldscherm, dat al meer dan 2 jaar trouwe dienst doet aan zet dan is ie aan het begin heel errug vaag.

Net alsof je iemand bent die -10 heeft zonder bril. daarna wordt dat enigzins minder, maar het lijk niet helemaal te verdwijnen:?:(!

Verwijderd

thats packard bell power

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee?

Ik heb het als mijn beeldscherm een 5 uur niet aan staat ofzo. als ik hem dan aan zet is alles eerst heel errug vaag (tekst en zo).

Verwijderd

Topicstarter
Deze topic staater al een paar weken, maar niemand antwoord :(!

Verwijderd

HI

Wat je kunt doen is het volgende:

als je een beetje handig bent, schroef je het best open, en ergens achterin op de beeldbuis zitten alle knopjes die je ook voor op je computer hebt zitten, plus nog wat functions. Waaronder de scherpte. Heel simpel, die draai je even bij. Je monitor moet namelijk ook weten waar de beeldbuis stops, want al die afgeschoten electronen moeten ook naar 1 punt convergeren, en dat gebeurt bij jou nu niet-> dan krijg je onscherp beeld.

Als je nog nooit een mon hebt opengemaakt: WEES HEEL VOORZICHTIG, je zult namelijk met de monitor aan, het beeld interactief scherp moeten stellen. Neem een niet geleidende screwdriver, en raak vooral de electonen versneller niet aan (een soort pomp achtig ding op de printplaat, daar staat nl zo''n 10.000 Volt op).

Succes

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Niet zo zeuren man...:(

Maar omdat je het zo lief vraagt >:), zal ik dan ff een hopelijk zinnig antwoord geven.

Het zal idd geen echt goede kwaliteit zijn en je zegt het eigenlijk zelf ook al: hij is koud en moet eerst warm worden. Maar dit moet normaal geen problemen geven. Je beeldkanon is dus in 1 woord: kaputt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 april 2001 11:04 schreef FlamerX het volgende:
Niet zo zeuren man...:(

Maar omdat je het zo lief vraagt >:), zal ik dan ff een hopelijk zinnig antwoord geven.

Het zal idd geen echt goede kwaliteit zijn en je zegt het eigenlijk zelf ook al: hij is koud en moet eerst warm worden. Maar dit moet normaal geen problemen geven. Je beeldkanon is dus in 1 woord: kaputt.
Eehm, kaput? das ist nicht so schón, weil ich gar kein geld mehr habe :(! Was kann ich noch machen jetzt :? :'(!!!!

Niet dat ik graag onder 10.000 volt wil staan of zo!

Maar na een minuut is alles wel weer herstelt nu. erg vreemd!
Pagina: 1