De Voodoo 5 5500 met 64 mb is nu 350 piek bij Alternate. Ik zit nu nog met een TNT1 met TV-Out te kloten 
Zal ik hem halen of ff doorsparen voor een Radeon 64 mb ViVo?
Zal ik hem halen of ff doorsparen voor een Radeon 64 mb ViVo?
Niet op voorraad.
Duron @933 en 256 mb.Op vrijdag 30 maart 2001 12:02 schreef Arne_F het volgende:
wat heb je voor de rest in je systeem zitten
Nee, ex btw is f299,-, ik heb het alvast omgerekend.Op vrijdag 30 maart 2001 12:06 schreef Patrickje het volgende:
Alternate kennende is dat de ex-btw prijs![]()
Want...?Op vrijdag 30 maart 2001 12:12 schreef Skoezie het volgende:
I would!!!
Verwijderd
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Omdat ik las, dat wanneer je veel simulaties of racegames speelt, je het beste een Voodoo 5 5500 kon nemen. Ben een enorme fan van racen, dus het leek me wel wat. Prijs was me alleen iets te hoog op dat moment, dus een MX aangeschaft.Op vrijdag 30 maart 2001 12:13 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
Want...?
??Op vrijdag 30 maart 2001 14:23 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Wat is de snelheidsverhouding Voodoo 5 <--> Geforce2 <---> Radeon??
kijk hier heb ik nou wat aan. Thanx!Op vrijdag 30 maart 2001 21:42 schreef Bomberman het volgende:
D''r is geen vaste verhouding .. maar ''over het algemeen'' is van snel naar minder snel de volgorde: GeForce2 - Radeon - Voodoo5 . De Voodoo5 is echter goed in FSAA, de Radeon in DirectX8 games (en bv 3DMark2001) .. de GTS zal over het algemeen (en vooral in OpenGL) de snelste kaart zijn. Maar het draait niet allemaal om snelheid toch ...
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Verwijderd
Een cultkaart?.., omdat het de laatste is, van een glorieus merk;)Op vrijdag 30 maart 2001 12:52 schreef Wekkel het volgende:
V5500 is gewoon cult kaart en natuurlijk gewoon retesnel, ondanks de negatieve berichtgeving. FSAA is al aardig op weg met die kaart en T&L is niet echt een voordeel, eerder een nadeel als je een proc rond de 1 Ghz hebt. Features, my ass (Waiting for eternity). Gewoon doen!!
Niet op voorraad.
Verwijderd
A) Ze zijn niet failliet maar overgenomen.Op vrijdag 30 maart 2001 21:50 schreef Prikkeldraad het volgende:
3dfx is al faiet, niet doen, koop radeon of nvidia kaarten.
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Verwijderd
typ in console : /cl_drawfps 1 of gl kweet het niet meer, maarja, dan krijg je rechtsbonvein je scherm een fps metertje ...Hoe kan ik bij Quake 3 mijn FPS zien??
Verwijderd
Verwijderd

Dat is dan ook het probleem van de Kyro2... steeds meer spellen gebruiken TnL en bij al die spellen verliezen Kyros en Voodoos het dik van Geforce2''s!! Dus als je naar de toekomst kijkt is een niet-TnL kaart niet de slimste keuze (alleen wel de goedkoopsteOp zaterdag 31 maart 2001 14:30 schreef Mister_X het volgende:
wat maakt die TnL verdomme uit! de KYRO2 heeft ook geen TnL!
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Komop eh, die search is er niet voor niets:Op zaterdag 31 maart 2001 14:48 schreef limp_bizkit het volgende:
niemand die iets weet over de formaten enzo?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
maar niet in 3d mark 2001....shit, net te laatOp zaterdag 31 maart 2001 15:05 schreef limp_bizkit het volgende:
vallenvuller??? ikke?
zo weinig 3dmarks maar???
mijngf2mx heeft er 5616.....
ga hem denk ik toch halen... dat ide slot is van de raid en mijn plank heeft geen raid dus die ide aansluiting heb ik niet
edit:
zie dat het om 3dmark 2001 gaat.. dacht 2000!! wel lekkere score dus!!
Verwijderd
toevallig ben ik ook vakkenvuller.. vandaarOp zaterdag 31 maart 2001 15:05 schreef limp_bizkit het volgende:
vallenvuller??? ikke?
Nee jij niet:)
Maar die topic starter wel.
Verwijderd
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
das waar maar ik zie de V5 als een concurrent van de GTS, maar mijn MX is sneller.... dat vind ik wazig...Op zaterdag 31 maart 2001 15:26 schreef Bomberman het volgende:
Je geeft toch zeker niets om een 3DMark score ..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Niet op voorraad.
www.tradealliance.nl
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Geen inspiratie
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, je ramde te hard op het toetsenbord, dat vond ie niet leuk meer en rende weg ??Op maandag 02 april 2001 18:35 schreef limp_bizkit het volgende:ik had een radeon, maar mijn kast is zonder mij de trap afgegaan dus ik heb geen radeon meer
Verwijderd
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja, ik heb ook een Viper II gekocht, S3 textures in Unreal Tournament :9~!!!Op dinsdag 03 april 2001 09:40 schreef Mister_X het volgende:
Kooop die Voodoo5!
kan je later aan je kleinkinderen laten zien dat jij het eerste goeige kaartje heb dat FSAA ondersteunde! lol, en dat het het laaste product was van 3dfx! het is gewoon eeen collectors item, net als de viper2, die ik hier ook heb liggen, maar dood is, toch bewaar ik heb, ik ga hem inlijsten denk
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Kijk eens op de powercolor site... Ben je flink teleurgesteld:Op vrijdag 30 maart 2001 21:51 schreef James_Watt het volgende:
Kun je straks met powerculurdrivers leven?
To our dear customers:
Thanks for the long-term supports by purchasing various products from C.P. Technology. Based on the persistency of benefiting our precious customers with the best products, C.P. Technology is glad to announce that we have chosen NVIDIA as THE ONLY chip set provider for our game cards.
NVIDIA, the leading chip set provider, is well known by its remarkable performance and superior quality. Empowered by Geforce series chip sets, our products such as MX 200, GTS2, MX dual view, and MX400 PCI/CRT/DVI/TV-out have impressed thousands users and gained the best reputation in the 3D game card industry.
With all our hearts, we sincerely invite you to enjoy the fantastic 3D world presented by our excellent products, which powered by NVIDIA chip sets. By boosting the quality of our products, we indeed assure our customers an enhanced satisfaction as well. We are looking forward the further opportunities to serve you. Please grant us your continuous support as usual.
Best regards,
Ted Chen, C.E.O. of C.P. Technology
Verwijderd
als je geen geld hebt.....Op maandag 16 april 2001 18:19 schreef Buggle het volgende:
Wat twijfel je nog???
Verwijderd