[BC3] Voodoo 5 5500 nu f350,- bij Alternate, doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De Voodoo 5 5500 met 64 mb is nu 350 piek bij Alternate. Ik zit nu nog met een TNT1 met TV-Out te kloten :(

Zal ik hem halen of ff doorsparen voor een Radeon 64 mb ViVo?

Verwijderd

wat heb je voor de rest in je systeem zitten

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Tis weinig geld, maar ik zou zelf voor 150 piek meer de Radeon nemen, ik kan niet in je portemonee kijken, maar met de Radeon heb je veel meer mogelijkheden (T&L, EMBM, S3TC in UT, pixel shaders ect.)

Niet op voorraad.

• Artcore
  • Niet online
Op vrijdag 30 maart 2001 12:02 schreef Arne_F het volgende:
wat heb je voor de rest in je systeem zitten
Duron @933 en 256 mb.

Verwijderd

Alternate kennende is dat de ex-btw prijs :r :r

Verwijderd

zal ik toch voor de radeon gaan

• Artcore
  • Niet online
Op vrijdag 30 maart 2001 12:06 schreef Patrickje het volgende:
Alternate kennende is dat de ex-btw prijs :r :r
Nee, ex btw is f299,-, ik heb het alvast omgerekend.

Het is wel supergoedkoop, bij de winkel die daarnar het goedkoopst is is tie F611,- !!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
I would!!!

• Artcore
  • Niet online
Op vrijdag 30 maart 2001 12:12 schreef Skoezie het volgende:
I would!!!
Want...?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

V5500 is gewoon cult kaart en natuurlijk gewoon retesnel, ondanks de negatieve berichtgeving. FSAA is al aardig op weg met die kaart en T&L is niet echt een voordeel, eerder een nadeel als je een proc rond de 1 Ghz hebt. Features, my ass (Waiting for eternity). Gewoon doen!!

Verwijderd

Gaan voor die banaan. Goeie kaart. Ik heb er nooit gezeik mee en de performance is goed. In Q3 demo1 haal ik bv 68fps bij 1024 x 768 32bit alles max met een PIII700@805.
Hij wordt wel verrekte warm, maar dat kan ie blijkbaar goed hebben, aangezien ik de fans van mijn kaart heb verwijderd.

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
hmmz, houd er wel rekening mee dat er geen nieuwe drivers komen. de huidige win9x drivers zijn echt top, maar er zijn wel es mensen die problemen hebben met win2k. en voor whistler is het helemaal nog maar afw8en.
is wel een goede kaart, veel snelheid en een beeldkwailiteit! beter dan de tnt1, voodoo2, tnt2 vanta, m64, gewoon, ultra, en de geforce2 mx die ik allemaal heb gezien. echt goed gewoon.

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• Artcore
  • Niet online
Wat is de snelheidsverhouding Voodoo 5 <--> Geforce2 <---> Radeon??

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op vrijdag 30 maart 2001 12:13 schreef Artcore_Trooper het volgende:

[..]

Want...?
Omdat ik las, dat wanneer je veel simulaties of racegames speelt, je het beste een Voodoo 5 5500 kon nemen. Ben een enorme fan van racen, dus het leek me wel wat. Prijs was me alleen iets te hoog op dat moment, dus een MX aangeschaft.

• Artcore
  • Niet online
Op vrijdag 30 maart 2001 14:23 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Wat is de snelheidsverhouding Voodoo 5 <--> Geforce2 <---> Radeon??
??

• Artcore
  • Niet online
Weet niemand de snelheidsverhouding tussen Voodoo 5, Radeon en Geforce 2?

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
D''r is geen vaste verhouding .. maar ''over het algemeen'' is van snel naar minder snel de volgorde: GeForce2 - Radeon - Voodoo5 . De Voodoo5 is echter goed in FSAA, de Radeon in DirectX8 games (en bv 3DMark2001 ;) ) .. de GTS zal over het algemeen (en vooral in OpenGL) de snelste kaart zijn. Maar het draait niet allemaal om snelheid toch ...

PC Specs

• Artcore
  • Niet online
Op vrijdag 30 maart 2001 21:42 schreef Bomberman het volgende:
D''r is geen vaste verhouding .. maar ''over het algemeen'' is van snel naar minder snel de volgorde: GeForce2 - Radeon - Voodoo5 . De Voodoo5 is echter goed in FSAA, de Radeon in DirectX8 games (en bv 3DMark2001 ;) ) .. de GTS zal over het algemeen (en vooral in OpenGL) de snelste kaart zijn. Maar het draait niet allemaal om snelheid toch ...
kijk hier heb ik nou wat aan. Thanx!

Verwijderd

3dfx is al faiet, niet doen, koop radeon of nvidia kaarten.

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Kun je straks met powerculurdrivers leven?

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

Hoe kan ik bij Quake 3 mijn FPS zien??

Verwijderd

Shit man dat is verot weinig geld voor zo''n kracht honk, dat er geen t&l op zit zou ik geloof ik niet zo''n ramp vinden, noem maar eens een paar games die dat optimaal benutten... ik zou eerder over de drivers in de war zitten,hoe zit dat eigenlijk? worden die nu verder behandeld door nvidia of zo?

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op vrijdag 30 maart 2001 12:52 schreef Wekkel het volgende:
V5500 is gewoon cult kaart en natuurlijk gewoon retesnel, ondanks de negatieve berichtgeving. FSAA is al aardig op weg met die kaart en T&L is niet echt een voordeel, eerder een nadeel als je een proc rond de 1 Ghz hebt. Features, my ass (Waiting for eternity). Gewoon doen!!
Een cultkaart?.., omdat het de laatste is, van een glorieus merk;)

Het is best een goeie kaart, zeker voor 300 piek, maar daar heb je ook een GF2Mx voor.
FSAA en beeldkwaliteit, compatibiliteit zijn de sterke punten ja, alhoewel de laatste ook bij nVidia en ATI te vinden zijn op dit moment.

Features van ATI en nVidia vinden tegenwoordig ruimschoots aftrek in de nieuwe games dus er valt genoeg te genieten van S3TC, Pixelshaders en EMBM.

Wat T&L betreft zijn er steeds meer games waar het een verschil bij uitmaakt, niet alleen in snelheid maar ook in het aantal toegepaste polygonen, speel maar eens het met geometrie verzadigde MDK2 met een V5, dat valt tegen tov een T&L-kaart

Ik speel graag met die toeters en bellen, UT met LokiopenGL met highcompressed textures kan ik uren naar kijken;)

Giants met dot3bumpmapping idem en ga zo maar door, suc6 met je koop.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Op vrijdag 30 maart 2001 21:50 schreef Prikkeldraad het volgende:
3dfx is al faiet, niet doen, koop radeon of nvidia kaarten.
A) Ze zijn niet failliet maar overgenomen.
B) Drivers worden nog steeds gemaakt door de originele stichters van 3dfx: http://www.x3dfx.com
c) Niet alleen snelheid telt (want wat moet je ermee?) maar ook budget.

P.s leer eens spellen/ typen!

• Wierdo_NL
  • Laatst online: 08-08 19:03
Koop AUB niets bij Alternate..
Als er iets kapot gaat, heb je "vrijwel" altijd gezeik met de garantie.

HDD kapot, 2 dagen voor mijn einde van het jaar. Shit, garantie bewijs kwijt..
Ja, sorry, kunnen we niet terugzoeken..
U heeft pech.. Ja, lekker is dat..

En dat maakTE ik daar te vaak mee :r.

DUS ze bekijken het daar maar..
ALTERNATE SUCKS !

]-[enk.. ( vind ik dan he )

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Verwijderd

Absoluut voor gaan man! De V5 alleen al is fucked up snel en mooi maar kijk dan nog naar glide. Je zou denken dat dat ding allang dood is: yeah right. Vooral bij hitman gaat dat ding overdreven snel!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
koop hem,

Operation flashpoint draait op GLIDE! dat zou voor mij genoeg redenen zijn

Verwijderd

Hoe kan ik bij Quake 3 mijn FPS zien??
typ in console : /cl_drawfps 1 of gl kweet het niet meer, maarja, dan krijg je rechtsbonvein je scherm een fps metertje ...

• MadRacer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2019
Ik heb een Voodoo5 5500 64MB gehad... bruut kaartje... vooral NFS5 op 1280*1024, 32-bit en 4*FSAA... echt heel strak..... kep nu een GF2 GTS.... om eerlijk te zijn ben ik daar veel meer tevreden over... FSAA is STOER... maar als je echt aan het gamen bent let je niet op de randjes... of die wel glad zijn of met allemaal hoekjes... en over het algemeen is de GF2 GTS gewoon SNELLER... absoluut.... alleen toevallig in NFS5 is de V5 beter

Tja... kortom ... ik kan maar 1 ding zeggen... (afgezien dat er een heerlijk prijskaartje aanhangt nu)... koop um NIET... Hij verouderd al erg snel want hij ondersteunt geen T&L ... en de toekomstige games gebruiken deze engine nou eenmaal...

Het blijft je eigen beslissing natuurlijk, maar ik heb je ff mijn beeld gegeven over de verhouding van V5 <==> GF2 GTS ;)

• Artcore
  • Niet online
En hoe zit het nou met die HSR (Hidden surface removal) op de Voodoo 5? Is dat al goed ontwikkeld?

Verwijderd

Nee HSR is op dit moment niet bruikbaar op die kaart .. hou er maar geen rekening mee dat het ook komt is een kleine kans

Verwijderd

ik zit nog te twijfelen... maar past hij in mijn epox 8kta3?? |:(

volgens mij moet het net passen?

Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/reviews/mainboards/epox/8kta3/agpclip.jpg

net wel of net niet?? denken jullie? dat oranje lijntje is hoe de kaart er nu in zit.. die zit er minder dan 0.5cm onder..

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.huizing3/ep.jpg

de blwuae ide aansluiting is van de raid controller, en ik heb de non raid versie van het plankie dus die aansluiting zit er niet... meer ruimte dus :)

weet iemand de afmetingen van de V5 5500?? :?:?:?

• Mister_X
wat maakt die TnL verdomme uit! de KYRO2 heeft ook geen TnL!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:52

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op zaterdag 31 maart 2001 14:30 schreef Mister_X het volgende:
wat maakt die TnL verdomme uit! de KYRO2 heeft ook geen TnL!
Dat is dan ook het probleem van de Kyro2... steeds meer spellen gebruiken TnL en bij al die spellen verliezen Kyros en Voodoos het dik van Geforce2''s!! Dus als je naar de toekomst kijkt is een niet-TnL kaart niet de slimste keuze (alleen wel de goedkoopste :))

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

niemand die iets weet over de formaten enzo?

• Bomberman
Op zaterdag 31 maart 2001 14:48 schreef limp_bizkit het volgende:
niemand die iets weet over de formaten enzo?
Komop eh, die search is er niet voor niets:

[topic=127109]

Zo te zien zal ie wel passen. Je kunt dan alleen geen geheugen erin zetten of eruit halen als je Voodo erin zit maar das niet echt een probleem lijkt me ... of je die IDE poort nog kan gebruiken betwijfel ik.

PC Specs

Verwijderd

Hè vakkenvuller kopen die kaart, mijn pa heeft hem daar gisteren gehaald en draait als een trein.
4235 3Dmark''s 2001 TB800@1000mhz

Verwijderd

Limp_bizkit: Hij is ongeveer 26 cm lang.
Hij loopt rakeling''s langs je dimm sloten, maar past wel.

Verwijderd

vallenvuller??? ikke? :)

zo weinig 3dmarks maar???
mijngf2mx heeft er 5616.....

ga hem denk ik toch halen... dat ide slot is van de raid en mijn plank heeft geen raid dus die ide aansluiting heb ik niet

edit:
zie dat het om 3dmark 2001 gaat.. dacht 2000!! wel lekkere score dus!!

Verwijderd

[quote]Op zaterdag 31 maart 2001 15:05 schreef limp_bizkit het volgende:
Nee jij niet:)
Maar die topic starter wel.

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 15:05 schreef limp_bizkit het volgende:

zo weinig 3dmarks maar???
mijngf2mx heeft er 5616.....

ga hem denk ik toch halen... dat ide slot is van de raid en mijn plank heeft geen raid dus die ide aansluiting heb ik niet

edit:
zie dat het om 3dmark 2001 gaat.. dacht 2000!! wel lekkere score dus!!
maar niet in 3d mark 2001....shit, net te laat :)

Verwijderd

[quote]
Op zaterdag 31 maart 2001 15:10 schreef M_G_ het volgende:
Op zaterdag 31 maart 2001 15:05 schreef limp_bizkit het volgende:
Nee jij niet:)
Maar die topic starter wel.
toevallig ben ik ook vakkenvuller.. vandaar :P

mijn gf2mx heeft bij 3dmark 2001 2500 puntjes

Verwijderd

Vond het ook wel erg veel.
Dus heb ik hem even gebeld, 4235 met 2000 dus.
Excuses van mijn pa guy''s

Verwijderd

wel met 2000??? hhhhmmmmm.... da sucked ff... :(

• Artcore
  • Niet online
Hoe zit het met overclocken van die V5?

• Bomberman
Je geeft toch zeker niets om een 3DMark score .. de V5 heeft nou eenmaal geen T&L en 3DMark kickt daarop. In games (van nu tenminste) zal de Voodoo5 het gewoon goed doen (mits je een vlotte CPU hebt); snel en een zeer goede beeldkwaliteit. Misschien minder snel dan een GTS of Radeon maar daar betaal je ook meer voor :) .

PC Specs

• Dr.Q
  • Laatst online: 18-07 16:21
Ik ben ook de blije bezitter van de V5 5500.
HSR werkt bij mij goed.
Down de laatste Beta''s (with modified inf)
van voodoosource.net alsmede V_control van Koolsmoky (url weet ik ff niet) zo kun je HSR aanzetten van off tot Agressive Tiling.
En dan nog, veel voodoo''s trekken de 166@180+
wel. en dan wil ie wel draaien.

Drivers zijn geen probleem.
Voodoosource.net levert genoeg.

Kopen, zeker voor die prijs, RMA heb je toch al niet meer aangezien 3dfx even K.O is.
(ik doel hier op x3dfx...).

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 15:26 schreef Bomberman het volgende:
Je geeft toch zeker niets om een 3DMark score ..
das waar maar ik zie de V5 als een concurrent van de GTS, maar mijn MX is sneller.... dat vind ik wazig...

mijn MX loopt in Q3 ook nog prima op 1280x1024x32 HIGH... overigens wel zwaar geclocked...
ik weet nog niet wat ik doe.. er zitten wel veel nadelen aan...
1 alternate :r
2 performance
3 formaat

Verwijderd

Ikke heb mijn Gforce2GTS geruild met een V5 5500 en ik ben er zeer op vooruit gegaan in snelheid en beeldkwaliteit :)

Verwijderd

overclocken levert niet veel performance winst op volgens mij ;(

ik heb alternate ff mailtje gestuurd of het geen foutje is, anders zitten we hier voor niks te zeuren :)

Verwijderd

Frame rates frame rates frame rates frame rates fuck them (behalve als je onder de 60 komt)!!!!!!!!

Alles boven de 60 is echt onzin,als ik m''n hgf2gts64mb tot het uiterste clock draait hij tering veel frames echt absurd,maar als ik hem op de standaard fabrieks waarde laat staan draait het spel toch in z;n geheel soepeler!? ik verdenk dat je met heavy video kaart oc''ing dus een bepaalde clock cycle verstoord. ik heb het hier over q3

wie heeft hier trouwes ooit ferrari f355 challenge zien draaien op een dreamcast? dat noem ik nou the ultimate in smoooooooooothness! als je dat hebt gespeeld is er eigenlek bijna geen weg meer terug naar de pc(afgezien van de fps games dan) er zijn verrot weinig race spellen die dat evenaren, en die draait toch maar 60 fps maar dan wel constand, zonder een enkele hapering :9

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ga hem maar halen, ik wed dat je daar over een tijdje spijt van krijg. Aangezien de drivers niet meer geupdate worden, is je v5, zeg maar pak weg een jaartje, niet meer super.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Volgens mij zijn ze nou wel uitverkocht;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Mijn voodoo 5 draait op 192 Mhz.

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Kep ook een voodoo5 en ben gewoon erg tevree
hij loopt op 175Mhz

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Ik heb zelf ook een voodoo 5 5500 :) nog op de default kloksnelheid. En ik ben dik tevreden over het kaartje. In UT constant 60 fps op 1200x1024. Met FSAA 2x moet ik een resolutie lager draaien, maar dan heb je ook wat.

Ik zou je aanraden om een ATI Radeon te nemen. Om de hele eenvoudige reden SUPPORT. Er worden voor de 3DFX kaarten geen officele drivers meer gemaakt en met je garantie kan je je reet mee afvegen.

Verwijderd

Dit is gewoon een koopje!!!!!! Heb er net 2 besteld :)

6 a 7 honderd piek voor een geforce is aso

Verwijderd

mailtje terug van alternate.. prijs klopt en ze hebben hem op voorraad... zou ik eens voor gaan zorgen dat die voorraad opraakt!! >:)

Verwijderd

ze hebben bij alternate een groot deel van de failliette boel bij 3dfx opgekocht vandaar dat ze ze goedkoop zijn.. over voorraad hoef jeje niet druk te maken ze hebben er nog rond de 1000!

Verwijderd

// slim idee

hhhhhmmmmm... als je 1000 kaartjes besteld krijg je vast wel lekkere korting..nou jongens en meisjes! voodoo 5 voor 5,- en dan nog 4,- winst hebben per kaart! >:)>:)

• martijn12345
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Deze kaart lijkt me te vergelijken met de Kyro2. Alleen dan is de Kyro2 sneller, en als ie uitkomt 50 piek duurder, ik zou daar dus even op wachten...

Geen inspiratie

Verwijderd

Mensen denk ook eens aan die stapel games die je nog hebt liggen, al je oudere games gaan echt als een raket met die voodoo, denk eens aan de compatibiliteit van zo''n ding!!! er zijn toch een heele zooi goeie games die niet goed meer werken op je gf2,ik wil er gloovik ook een, in m''n tweede systeempie, lekker directx 7.a erop en gaan met dat spul! effe wreed retro en >:)

Verwijderd

Ik heb gelezen in de diverse 3dfx nieuws groepen dat de laatste productie van de v5.5. niet echt geweldig is veel kaarten die eigenlijk normaal niet door de eind kontrole komen hebben ze gewoon verkocht omdat ze toch overgenomen waren, en het een vooral ging om nog snel wat geld te maken .

Verwijderd

boeien, heb altijd nog een voodoo 4 en een geforce 2 mx.

(ik had een radeon, maar mijn kast is zonder mij de trap afgegaan dus ik heb geen radeon meer)

Verwijderd

Dit is een koopje als die ergens anders voor dat geld te koop wes. Alternate is zo goore kut winkel. Ik heb er ooit 1 keer iets besteld daar had ik een probleem mee. dus ik ff langs alternate. Want ik wou het produckt wat ik had besteld. kreeg ik niet omdat het binnen 7 dagen had moeten ruilen. Hier had zinvol geweld zeeeeeeer op zijn plaats geweest. Hoe durven ze een student te tillen. LUISTER HEEEL GOED NIET KOPEN!!!!!!

Punt meer woorden maak ik er niet meer aan vuil.

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 18:35 schreef limp_bizkit het volgende:ik had een radeon, maar mijn kast is zonder mij de trap afgegaan dus ik heb geen radeon meer
Hmm, je ramde te hard op het toetsenbord, dat vond ie niet leuk meer en rende weg ??

Waarom hoor je hier eigenlijk alleen negatieve reacties over alternate... zijn er geen positieve ???
(ik heb er nooit iets besteld)

Verwijderd

Ik heb bij Alternate al meerdere dingen besteld. Nog nooit problemen gehad ofzo

En ze waren altijd op tijd met bezorgen :)

• Artcore
  • Niet online
Ik woon bij Alternate in de buurt, dus ik blaas er gewoon ff heen.

Het enige slechte aan Alternate is dat ze mn Duron niet wilden vergoeden (die ik zelf gemold had :D ), en dat ze de prijzen altijd ex. btw vermelden :(

• Mister_X
Kooop die Voodoo5!

kan je later aan je kleinkinderen laten zien dat jij het eerste goeige kaartje heb dat FSAA ondersteunde! lol, en dat het het laaste product was van 3dfx! het is gewoon eeen collectors item, net als de viper2, die ik hier ook heb liggen, maar dood is, toch bewaar ik heb, ik ga hem inlijsten denk :)

Verwijderd

ik was natuurlijk weer te laat thuis :(
kan de kaart morgen ophalen op postkantoor :)
kan dan gelijk vertellen of het een beetje netjes is afgeleverd door alternate... (aangezien ik vaak hoor dat alternate slordig is)

Verwijderd

pakketje opgehaald opengemaakt.. en daar was de kaart! netjes in de doos en nog in het plastic!!

kaartje in mijn moederbord gezet.. past prima, ik kan nog net bij mijn geheugen!! (zit een beetje lastig bij de EPoX 8KTA3)
ga strax ff gamen... :)

• Artcore
  • Niet online
Post je ervaringen ff dan he!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik MOET em halen maar heb te weinig geld over, hopen dat ie nu niet in prijs gaat stijgen... (64 mb, vette anit-aliasing, 2 x vsa-100 voor 355 piekies :9~)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 03 april 2001 09:40 schreef Mister_X het volgende:
Kooop die Voodoo5!

kan je later aan je kleinkinderen laten zien dat jij het eerste goeige kaartje heb dat FSAA ondersteunde! lol, en dat het het laaste product was van 3dfx! het is gewoon eeen collectors item, net als de viper2, die ik hier ook heb liggen, maar dood is, toch bewaar ik heb, ik ga hem inlijsten denk :)
Ja, ik heb ook een Viper II gekocht, S3 textures in Unreal Tournament :9~!!!
En een TV-out voor mijn servertje/mp3/divx speler :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Artcore
  • Niet online
Laat maar.

Verwijderd

met FSAA 2x loopt alles soepel op 1024x768x32(heb ik het over quake 3, UT, Flashpoint)

zet ik flashpoint op glide dan draait het op 1280x1024x16xFSAA2x lekker!!!

op 4x draaien games ook lekker alleen dan wel 1024x768x16

moet nog een beetje tweaken.. ben ERG tevreden met de V5

• bogaards
  • Niet online
toevallig iemand hier die een k6-2 of een k6-3 heeft met een v5500???

Ben zeer benieuwd of een upgrade van mijn huidige tnt2pro naar de v5500 nut heeft op mijn systeempje.

Tips welkom!

Verwijderd

ik zou het niet doen! een Voodoo 5 is erg cpu afhankelijk!!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:03
Op vrijdag 30 maart 2001 21:51 schreef James_Watt het volgende:
Kun je straks met powerculurdrivers leven?
Kijk eens op de powercolor site... Ben je flink teleurgesteld:
To our dear customers:
Thanks for the long-term supports by purchasing various products from C.P. Technology. Based on the persistency of benefiting our precious customers with the best products, C.P. Technology is glad to announce that we have chosen NVIDIA as THE ONLY chip set provider for our game cards.
NVIDIA, the leading chip set provider, is well known by its remarkable performance and superior quality. Empowered by Geforce series chip sets, our products such as MX 200, GTS2, MX dual view, and MX400 PCI/CRT/DVI/TV-out have impressed thousands users and gained the best reputation in the 3D game card industry.
With all our hearts, we sincerely invite you to enjoy the fantastic 3D world presented by our excellent products, which powered by NVIDIA chip sets. By boosting the quality of our products, we indeed assure our customers an enhanced satisfaction as well. We are looking forward the further opportunities to serve you. Please grant us your continuous support as usual.
Best regards,
Ted Chen, C.E.O. of C.P. Technology

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Nemen! duidelijk. Ik heb ''m ook gekocht en ik vind de beeldkwaliteit werkelijk om te zoenen. Ik heb alleen problemen om hem aan de praat te krijgen in W2000. Maar dat kan komen doordat ik de RC2 draai :D

Voor racegames isie geweldig.
Ik persoonlijk denk ook dat Geforce gekmakerij is. Er is inderdaad meer dan alleen snelheid onder de zon.
3dfx=een oude speler=goede -zoniet beste- ondersteuning door spellen.
Beeldkwaliteit fantasties zoals ik al zei.
Is een Highend kaart voor de prijs van een low end en hij verslaat de GF in FSAA.

Wat twijfel je nog??? >:)

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 18:19 schreef Buggle het volgende:
Wat twijfel je nog??? >:)
als je geen geld hebt..... >:)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:03
Ik denk dat ie zeker beter is dan de GF2:

[topic=160774]

Hoezo zijn geforces kut? Zelfs een Voodoo2 SLI gaf bij hem beter beeld dan een GF2GTS 64MB van hercules...

Verwijderd

Zou iemand met een Voodoo5 kunnen proberen of Zelda6 een beetje loopt? Ik krijg gigantisch veel witte vlakken met een V3 3000 16MB.
Pagina: 1