Toon posts:

[BC3] borb op een hercules gf mx2 bouwen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een b orb maar hoe bouw ik deze nou op mijn hercules 2mx?
moet ik eerst de heatsink erafvriezen, of kan het ook anders?
en hoe bevestig je dat ding?(met tyrapies ofzo? weet nie hoe je het schrijft)
En ja ik eet het het is een dikke newbievraag maarja eens moet de eerste keer zijn.B-)
en als ik de search gebruik komt er geen duidelijk antwoord.

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
ik had die heatsink er gewoon met een schroevendraaier los gekrikt, ging heel makkelijk, had hem niet in de diepvries gedaan ofzo.
Dan moet je de gpu ff goed schoonmaken en dan je borb erop met tieribs ja..

Verwijderd

bij de mijne (asus) kon het met die pinnetjes die op de Blorb zitten

Verwijderd

Topicstarter
met wat maak je die gpu schhon?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat dacht je van wasbenzine. Kom op zeg, denk je zelf ook een beetje mee of moeten we alles voorkauwen ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
als het kan graag:)

Verwijderd

Topicstarter
en waar doe ik die power connector aanvast?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
stopcontact

jemig, gewoon waar het stekkertje op past doe je hem in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! damnnnnnnnnnnnnnnnnnn of lees effe de gebruiks aanwijzing bij dat ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:33
Hmm, op de Hercules 3D Prophet II MX zelf zit geen aansluiting voor een FAN. Maar bij de blorb krijg je zo''n mooi verloopstukje volges mij. Zodat je uhm gewoon op een Molex (?) stekker kan plaatsen. Weet ff niet of zo''n stekker molex heet.
Maja, voor de leken. Dat is zo''n zelfde stekker als je in je harde schijf propt.

Gegroet

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 10:57
Op donderdag 29 maart 2001 23:42 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Hmm, op de Hercules 3D Prophet II MX zelf zit geen aansluiting voor een FAN. Maar bij de blorb krijg je zo''n mooi verloopstukje volges mij. Zodat je uhm gewoon op een Molex (?) stekker kan plaatsen. Weet ff niet of zo''n stekker molex heet.
Maja, voor de leken. Dat is zo''n zelfde stekker als je in je harde schijf propt.

Gegroet
ah, je bedoelt de ide kabel? >:)

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op vrijdag 30 maart 2001 02:00 schreef aatos het volgende:ah, je bedoelt de ide kabel? >:)
LOL :+

Verwijderd

nee ik heb hem via een omvormer naar 110 volt geplugd (wel geaard natuurlijk :)) op mijn stopcontact, dmv van een voltregulator heb ik het geheel teruggebracht op 70 v, op 40.000 toeren zweeft mijn case nu in de linker bovenhoek van mij slaapkamer, alwaar hij zorgt voor een geheel pakket van verfrissing voor de gehele kamer.

8-)

Mijn tip: leg er een kussen onder als hij opstijgt, anders valt hij zo hard als de stroom er mee ophoudt |:(

Verwijderd

Op vrijdag 30 maart 2001 15:08 schreef Rismo het volgende:
nee ik heb hem via een omvormer naar 110 volt geplugd (wel geaard natuurlijk :)) op mijn stopcontact, dmv van een voltregulator heb ik het geheel teruggebracht op 70 v, op 40.000 toeren zweeft mijn case nu in de linker bovenhoek van mij slaapkamer, alwaar hij zorgt voor een geheel pakket van verfrissing voor de gehele kamer.

8-)

Mijn tip: leg er een kussen onder als hij opstijgt, anders valt hij zo hard als de stroom er mee ophoudt |:(
WAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAH!

• Mister_X
Op vrijdag 30 maart 2001 15:08 schreef Rismo het volgende:

8-)

LoL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en het maakt zo''n herrie als ie de grond raakt :):):):) >:)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu die orb erop, maar kan ik nou die oude heasink niet ff in 2e zagen zodat ik hem op mijn geheugen kan plakken?

• Bigs
  • Niet online
Ik weet niet of jij kan zagen..?

Verwijderd

Topicstarter
kan het of niet?

Verwijderd

Ik zou zeggen zaag en vijl wat maar probeer t in gods hemelsnaam eerst eens voordat je een vraag stelt waar je met een een klein beetje moeite zelf ook een antwoord op kan vinden.|:(

Als je nu van plan was om je video plank in 2 te zagen omdat anders je HD er niet in past zeg ik okee :).

PS. Ben benieuwd wanneer de vraag komt van onder welke hoek kan je beste je vinger plaatsen om je power button in te drukken >:)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
onder welke hoek kan je beste je vinger plaatsen om je power button in te drukken?????????????????????????????
:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Ligt aan de vorm /diepte ligging van je button,de hoogte tov je arm en de omgevings temperatuur.
beschrijf je probleem duidelijker zodat we meer inzicht krijgen >:)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog zoon stickertje van mijn blue orb kan ik deze gebruiken voor de heatsinks om het geheugen te gooien???

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
wat denk je zelf?????????????

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Bigs
  • Niet online
Nee, tuurlijk niet. Dat stickertje is ALLEEN voor de Blue Orb!
DUHHHHHH |:(

Verwijderd

"............................."

Verwijderd

Topicstarter
ja maar het moet toch kunnen met die fragtape of niet??
en dan wel zonder pasta.

Verwijderd

nee, MOET met choco pasta, liefst Duo penotti, die is 2 componenten

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dis weer helemaal off topic dus slotje :)

PS. ja me acc. is $#@%!-up door crash dus weer een nieuwe :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

zet de heatsink van je GPU op je CPU en zaag je HD in stukken en plak die op je videomem.
Lijm het allemaal vast met afgewerkte motorolie.

• Mister_X
Op zondag 01 april 2001 13:49 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
nee, MOET met choco pasta, liefst Duo penotti, die is 2 componenten
Geplaatst door Fl3xx - zondag 01 april 2001 14:25
zet de heatsink van je GPU op je CPU en zaag je HD in stukken en plak die op je videomem.
Lijm het allemaal vast met afgewerkte motorolie.
LOL!
Pagina: 1