Toon posts:

[BC3] Geforce 1 of Geforce 2 MX?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las laatst in de Computer Totaal, dat de GF 1 DDR nog steeds sneller zijn de uitgeklede GF 2 versie.
Ik zie een Asus Geforce 6800 pure met 32MB DDR en een Asus 7100 32Mb MX 2.
Is de Geforce 1 echt sneller? Qua prijs zijn ze gelijk, dus wat zal het worden!!!

Verwijderd

uhhh een moeilijk geval, geforce2mx heeft natuurlijk wel meer hardware ondersteuning is immers 2e generatie Gforce. kwa snelheid op de standaard klok freqenties maakt het weinig uit maar als je een goede MX koopt waar goed geheugen opzit kun je die lekker oc''en, en mijn goed overgeklockte MX is wel iets sneller dan mijn GeforceDDR.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 maart 2001 22:53 schreef Camel het volgende:
uhhh een moeilijk geval, geforce2mx heeft natuurlijk wel meer hardware ondersteuning is immers 2e generatie Gforce. kwa snelheid op de standaard klok freqenties maakt het weinig uit maar als je een goede MX koopt waar goed geheugen opzit kun je die lekker oc''en, en mijn goed overgeklockte MX is wel iets sneller dan mijn GeforceDDR.
Begrijp ik uit jouw verhaal dat je zowel een Geforce 1 heb en een MX2? Wat bedoel met meer hardware-ondersteuning voor de MX2. Had de Geforce 1 daar laast van dan?
Wat is volgens jouw visie een goede MX2 kaart?

Verwijderd

De mx van hercules is goed te oc''en :P

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uhmz, de Gf2 is een nieuwe generatie, ondersteunt bevoorbeeld T&L en nog meer hardware matige functies. Dat betekent dat als spellen gebouwd zijn om die functies toe te passen, spellen een stuk sneller zullen lopen. ''K heb zelf een Gainward (Cardexpert ofzo) Gf2 mx, Golden sample, standaard 166 core, en 175 mem speed (mhz), hij loopt op dit moment op 245 Mhz core en 212 Mhz mem.
Is een stuk sneller, en ''k haal 5879 3dmark2000 scores. Maar goed, dit is een budget kaart. Koste me maar 200 piekies. Maar niet ontvreden.

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:00

Radeon

Today is a good day to die

Op vrijdag 30 maart 2001 15:34 schreef Viper_74 het volgende:
Uhmz, de Gf2 is een nieuwe generatie, ondersteunt bevoorbeeld T&L
Geforce 1 ondersteund ook T&L. Was de eerste videokaart op de markt met een T&L engine. De vader van alle Geforcesjes :):)

It's never easy.....

• dollarman
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 17:09

dollarman

Travel is my game

Ik zou zelf zeker voor een geforce 1 ddr gaan. Die is veel sneller en zeker in de wat hogere resoluties.

Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!

Verwijderd

MX
Pagina: 1