Ik zou alleen een DVD ROM kopen veel goedkoper en je computer is snel genoeg om ze software matig af te spelen
Ik ben vanplan binnenkort de creativelabs DVD encore kit te kopen. daar zit zo''n MPEG2 kaart bij, en nou wilde ik eigenlijk 2 dingen weten:
1) is de beeldkwaliteit met zo''n MPEG decoder nou echt veel beter als zonder ?
2) die MPEG decoder heeft TVOUT.. kan ik via die TVOUT ook divx-filmpjes afspelen op de TV ?
1) is de beeldkwaliteit met zo''n MPEG decoder nou echt veel beter als zonder ?
2) die MPEG decoder heeft TVOUT.. kan ik via die TVOUT ook divx-filmpjes afspelen op de TV ?
Have a wheelie good weekend!
ik heb er zelf geen een maar op je tweede vraag weet ik het antwoord wel Je kan geen divxjes mee afspelen dus niet op je tv met je mpeg kaart wat je dan wel zou kunne doen is om die divx omtezetten naar mpeg(VCD) dan zou je het wel kunnen bekijken via je tv out.
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
mh. dat is dus niet echt handig.. maar het kan wel ? mwa.
ik hoorde ook van ''iemand'' dat zijn beeldkwaliteit afnam door dat doorluskabeltje voor die mpeg kaart.. iemand daar nog nuttige info over ?
en zou ik soepel DVD''s kunnen afspelen zonder MPEG kaart ?
ik heb een dual celeron (2x550Mhz) met een matrox G400 dualhead (die ik dus voor TVOUT kan gebruiken) en windows 2000
die MPEG kaart is namelijk wel prijzig..
ik hoorde ook van ''iemand'' dat zijn beeldkwaliteit afnam door dat doorluskabeltje voor die mpeg kaart.. iemand daar nog nuttige info over ?
en zou ik soepel DVD''s kunnen afspelen zonder MPEG kaart ?
ik heb een dual celeron (2x550Mhz) met een matrox G400 dualhead (die ik dus voor TVOUT kan gebruiken) en windows 2000
die MPEG kaart is namelijk wel prijzig..
Verwijderd
waarom gelijk hele dvd kit kopen, koop eerst losse dvd player(vanaf +/- FL 175.-)en probeer het metde tv-out op je matrox. Ik heb zelf een cel 500@589, geen enkel probleem met het afspelen van dvd''s. En voor de tv-out een asus v7100t, perfect beeld op de tv. Ik heb het wel eens vergeleken met een stand-alone dvd player, het verschil is niet/nauwelijks waarneembaar.
Ik heb zo''n hollywood magic kaart en inderdaad is de beeldkwaliteit op je monitor slecht. Daarom heb ik mijn monitor ook aangesloten op de videokaart en niet meer op de mpegkaart. Daardoor kan ik alleen mpeg (via mpegkaart) op mijn tv en niet op de monitor.
hey ! goeie tips zeg.
tnx iedereen. ik ga eerst maar een DVD speler kopen.. eens zien hoe dat gaat
tnx iedereen. ik ga eerst maar een DVD speler kopen.. eens zien hoe dat gaat
Pagina: 1