Ik heb sinds gisteren een CardExpert GeForce II MX Golden Sample met 5,5ns 32MB SDRAM.
Ik haal m''n 3Dfx Voodoo3 3000 uit m''n pc, zie specs onderin (9x113MHz).
Ik stop m''n gloedje nieuwe MX in m''n pc .. geen problemen, alleen allemaal "glitches" op het scherm, dacht ... zal wel aan de drivers liggen.
Laatste drivers gedownload , de 11.01 drivers voor Win2k. Geïnstalleerd ... Win2k start niet eens meer op, tenminste .... het beeld gaat uit, hdd ratelt nog ff door.
pc terug gebracht naar 900MHz (9x100) en hij draait gewoon lekker.
Nou kom ik tot m''n verbazing erachter dat als je hem op een resolutie zet van 1024x768 of 1280x1024 je een heel wazig beeld krijgt, refresh rate terug gebracht van 75 naar 60 ... eindelijk strak beeld, oke nu eens 100Hz proberen ... ik zag helemaal niks meer
Wat is dit nou voor een kaart ???
Wat doe ik mis ???
Ik was al geen NVidia fan, maar op deze manier helemaal niet natuurlijk
Ik haal m''n 3Dfx Voodoo3 3000 uit m''n pc, zie specs onderin (9x113MHz).
Ik stop m''n gloedje nieuwe MX in m''n pc .. geen problemen, alleen allemaal "glitches" op het scherm, dacht ... zal wel aan de drivers liggen.
Laatste drivers gedownload , de 11.01 drivers voor Win2k. Geïnstalleerd ... Win2k start niet eens meer op, tenminste .... het beeld gaat uit, hdd ratelt nog ff door.
pc terug gebracht naar 900MHz (9x100) en hij draait gewoon lekker.
Nou kom ik tot m''n verbazing erachter dat als je hem op een resolutie zet van 1024x768 of 1280x1024 je een heel wazig beeld krijgt, refresh rate terug gebracht van 75 naar 60 ... eindelijk strak beeld, oke nu eens 100Hz proberen ... ik zag helemaal niks meer
Wat is dit nou voor een kaart ???
Wat doe ik mis ???
Ik was al geen NVidia fan, maar op deze manier helemaal niet natuurlijk