Ik heb mijn Sony HMD-A420 kapot gekregen toen ik van resolutie veranderde, het beeld werd zwart en kwam donker terug. Toen opeens werd hij loei fel en na een herstart weer eerst heeeeel donker, en toen heeeeeeel vel.
Hmmm, even op een andere computer aangesloten en het was op verschillende resoluties niet om aan te zien. donker-licht-donker-zwart-super fel-kuren....etc...
Hij was ook helemaal bol bovenin beeld, niet in te stellen en ietsjes wazig.
Nu mijn dringende vraag:
Ik ga hem terugbrengen en zal ik dan een Iiyama nemen of weer dezelfde Sony? Ik ben bang dat de volgende weer wazig en/of bol is.
Ik wil dus heel graag weten of Iiyama scherper is dan Sony aangezien mijn ogen niet al te best zijn:) of zou hij vanaf het begin al kuren hebben, dat hij ook daarom wazig en bol is en na een week al kapot:(
Oh ja, aan de VGA kaart kan het niet liggen toch, is een Matrox G450.
Alhoewel, mijn Samsung is ook al dood hehehe:)
Hmmm, even op een andere computer aangesloten en het was op verschillende resoluties niet om aan te zien. donker-licht-donker-zwart-super fel-kuren....etc...
Hij was ook helemaal bol bovenin beeld, niet in te stellen en ietsjes wazig.
Nu mijn dringende vraag:
Ik ga hem terugbrengen en zal ik dan een Iiyama nemen of weer dezelfde Sony? Ik ben bang dat de volgende weer wazig en/of bol is.
Ik wil dus heel graag weten of Iiyama scherper is dan Sony aangezien mijn ogen niet al te best zijn:) of zou hij vanaf het begin al kuren hebben, dat hij ook daarom wazig en bol is en na een week al kapot:(
Oh ja, aan de VGA kaart kan het niet liggen toch, is een Matrox G450.
Alhoewel, mijn Samsung is ook al dood hehehe:)