Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Hmmz, die van mij loopt op 240/210 stabiel, core/mem, Gainward Gf2 Mx, 5.5 ns Ram passieve cooling
rulzz
Verwijderd
heb mijn geforce Mx
gewoon draaien op 230/210 :9~:9~:9~
loopt zeer stabiel, gebruik dit alleen met spellen, omdat de de proc / heatzink
een beetje warm word.
gewoon draaien op 230/210 :9~:9~:9~
loopt zeer stabiel, gebruik dit alleen met spellen, omdat de de proc / heatzink
een beetje warm word.
-Stef-, heb je wel de Golden Sample versie van de CE GeForce 2 MX 4.8ns (staat o.a. op de doos) ? De niet-GS versie is namelijk niet goed te oc-en. Dat is dan ook de reden dat ie niet Golden Sample heet.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Hmm, inderdaad staat dit niet op de doosOp dinsdag 27 maart 2001 13:08 schreef VTec het volgende:
-Stef-, heb je wel de Golden Sample versie van de CE GeForce 2 MX 4.8ns (staat o.a. op de doos) ? De niet-GS versie is namelijk niet goed te oc-en. Dat is dan ook de reden dat ie niet Golden Sample heet.
-Stef-
Neej, dan zet jij um toch lkkr op 10 Mhz ofzoOp dinsdag 27 maart 2001 11:32 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Whaha, wtf heb je aan die 240Mhz Core:?
Geloof dat dit het Tweakers forum is, hoe sneller hoe beter
Als er inderdaad geen GS op de doos en/of kaart staat, dan gaat het inderdaad om een niet GS-versie en die zijn minder te OC-en.Op dinsdag 27 maart 2001 14:57 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad staat dit niet op de doosIk wist niet dat er ook een GS-loze versie van de 4.8ns was.
-Stef-
Als er inderdaad geen GS op de doos en/of kaart staat, dan gaat het inderdaad om een niet GS-versie en die zijn minder te OC-en.
[/quote]
Chips, nou ja dan maar op 192/210. Is in ieder geval een hele vooruitgang in vergelijking met mijn vorige TNT2 M64. Nou die nog draaiend krijgen zodat Win98 wel alle SDRAM ziet i.p.v. een deel
[/quote]
Chips, nou ja dan maar op 192/210. Is in ieder geval een hele vooruitgang in vergelijking met mijn vorige TNT2 M64. Nou die nog draaiend krijgen zodat Win98 wel alle SDRAM ziet i.p.v. een deel
Verwijderd
ff reactie op die hyper actieve tweaker die z''n core op 240 heeft staan....zwaar nutteloos, en op lange duur wordt je er zelfs verdrietig van...:
a) je geheugen loopt stuks langzamer dus performance is minimaal (zelfs niet aanwezig)
b) je core wordt "veel"warmer en kan in de toekomst zelfs dood gaan, zonder actieve cooling...tdraait vooral om je geheugen...koop hier wat heatsinks voor en je kan hem nog verder pushen...heeft geen zin om je core veel harder dan je mem te laten lopen.....test het maar eenss..
a) je geheugen loopt stuks langzamer dus performance is minimaal (zelfs niet aanwezig)
b) je core wordt "veel"warmer en kan in de toekomst zelfs dood gaan, zonder actieve cooling...tdraait vooral om je geheugen...koop hier wat heatsinks voor en je kan hem nog verder pushen...heeft geen zin om je core veel harder dan je mem te laten lopen.....test het maar eenss..
Verwijderd
Ik heb ook de Gainward MX 4.8ns gekocht. Met hetzelfde probleem. Hastec kon geen goed exemplaar leveren. Maar gelukkig kon ik bij Graficall
mijn geld terugkrijgen.
Het 4.8ns videogeheugen moet minimaal op 1000/4.8=208Mhz MemClock (dus niet overgeklokt op de specificatie 4.8ns) kunnen werken. Als dat bij geen enkele kaart lukt(190Mhz) moet je hem ook niet hoger geprijst dan de 5.5ns GS verkopen.
Waarom er 4.8ns geheugen in deze kaart zit is voor mij nog steeds een raadsel. Ze hadden er beter 6ns in kunnen stoppen, had toch niet uitgemaakt.
Het 4.8ns videogeheugen moet minimaal op 1000/4.8=208Mhz MemClock (dus niet overgeklokt op de specificatie 4.8ns) kunnen werken. Als dat bij geen enkele kaart lukt(190Mhz) moet je hem ook niet hoger geprijst dan de 5.5ns GS verkopen.
Waarom er 4.8ns geheugen in deze kaart zit is voor mij nog steeds een raadsel. Ze hadden er beter 6ns in kunnen stoppen, had toch niet uitgemaakt.
weet iemand een goede ID proggie voor je vidkaart? die je bios van vidkaart leest enzo?
ow, het is wel het HACKED elsa sygnes bios 3 he!
ow, het is wel het HACKED elsa sygnes bios 3 he!
Je zou inderdaad verwachten dat je met 4.8ns beter zou moeten kunnen oc-en, maar behalve de ns schijnen er nog andere zaken belangrijk te zijn (bijvoorbeeld memory-timing). Als het goed is (waarschijnlijk) zal er ook een GoldenSample versie van de 4.8ns uitkomen, en die is dan wel weer beter te oc-en. Dat ze bij Grafficall de kaart (4.8ns versie) voor meer geld hebben verkocht is dan wel een beetje raar. Waarschijnlijk dacht men daar dan ook de 4.8ns versie goed te oc-en is, maar omdat het dus een niet Golden Sample versie is, is hij minder te oc-en.Op woensdag 28 maart 2001 05:29 schreef Platinum het volgende:
Ik heb ook de Gainward MX 4.8ns gekocht. Met hetzelfde probleem. Hastec kon geen goed exemplaar leveren. Maar gelukkig kon ik bij Graficallmijn geld terugkrijgen.
Dan zijn wij 4.8ns-bezitters aardig genaaidOp maandag 02 april 2001 22:56 schreef VTec het volgende:
[..]
Je zou inderdaad verwachten dat je met 4.8ns beter zou moeten kunnen oc-en, maar behalve de ns schijnen er nog andere zaken belangrijk te zijn (bijvoorbeeld memory-timing). Als het goed is (waarschijnlijk) zal er ook een GoldenSample versie van de 4.8ns uitkomen, en die is dan wel weer beter te oc-en. Dat ze bij Grafficall de kaart (4.8ns versie) voor meer geld hebben verkocht is dan wel een beetje raar. Waarschijnlijk dacht men daar dan ook de 4.8ns versie goed te oc-en is, maar omdat het dus een niet Golden Sample versie is, is hij minder te oc-en.
-Stef-
dat is net zoiets vaags als dat er op de viper 2 6.ns op zit en maar standaart op 145mhz ofzo loopt 
maareh, ik heb me herc op 205 215mhz mem/core staan.
toch nie slecht dacht ik? het is een Hercules Geforce Quadro2 MXR >:)>:)
met een Sygness III bios
(sygness ofzo)
maareh, ik heb me herc op 205 215mhz mem/core staan.
toch nie slecht dacht ik? het is een Hercules Geforce Quadro2 MXR >:)>:)
met een Sygness III bios
(sygness ofzo)
Verwijderd
<off topic>
Ik heb een Asus 7100 en die kan niet hoger als 185/187 en dat is gewoon met asus tweak utility gedaan weet iemand hoe die hoger kan??
AVB
Arne_F
Ik heb een Asus 7100 en die kan niet hoger als 185/187 en dat is gewoon met asus tweak utility gedaan weet iemand hoe die hoger kan??
AVB
Arne_F
Pagina: 1