Toon posts:

[BC3] Geforce II mx problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een nieuw probleem,

Als ik een d3d programma als unreal tournament wil spelen, lukt dit alleen in de software modus.

Bij dxdiag.exe werkt direct draw wel, maar bij direct 3d en agp patroon vorming krijg ik de volgende foutmelding:

Direct3D-testresultaten: Fout bij stap 37 (EndScene): HRESULT = 0x887602fb (onbekende fout)

Ik heb dit probleem pas sinds kort en weet niet wat ik moet doen.

Mijn systeem: w2k prof sp1 op p3 500, directx 8, detonator 11.01,Hercules gf IImx, 192 mb ram, asus p2bf mobo.

Aan de drivers van de videokaart ligt het niet, en deze config. werkte eerst wel met dezelfde specs; hij deed het wel al met dirct x 8 e.d.

Verder viel mij op dat mijn videokaart loeiheet wordt, ook als ik allleen de desktop laat zien, dus geen zware 3d programma''s draai.

Alvast bedankt?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
directx maar eens opnieuw eropknallen, gewoon versie 8, ik heb hier een tnt naast me staan, en die word in dos al heet :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 maart 2001 14:33 schreef Mister_X het volgende:
directx maar eens opnieuw eropknallen, gewoon versie 8, ik heb hier een tnt naast me staan, en die word in dos al heet :)
Bedankt voor de tip, maar dit heb ik net gedaan en het werkt niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er helemaal niemand een idee hoe dit kan komen?

Please?

Verwijderd

De MX word zowiezo heet dat is niet zo erg.

Heb je je MX ge-oc''d?? Daar kan het aanliggen. Probeer anders de drivers opnieuw te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb hem niet geoverclocked, en het probleem blijft met verschillende drivers, ik ben ten einde raad!:'(

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij ligt het niet aan de videokaart, dus ga ik een nieuwe topic posten onder de titel direct 3d trouble, is dit toegestaan?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Eeej, gozer... Ik heb ook een asus p2bf en een geforce2 mx en ik heb nergens last van... Ook heb ik directx 8.0 en de nieuwste detonator drivers geinstalleerd. Het werkt bij mij goed omdat ik waarschijnlijk de nieuwste bios-versie heb. Die kun je gewoon downloaden bij asus.com en dan ff flashen. 8-)...
Succex ermee!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

[topic=175152]

misschien helpt het....

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• BC3 Victim
Wat noem jij loeiheet?

Als jij andere drivers gaat installeren dan moet je er wel op letten dat je de drivers goed gaat verwijderen. vb. Je hebt de asus 12.00 en je gaat terug naar 7.52 dan vraagt de pc of je het nieuwe bestand wilt houden ja of nee. Je moet hier dus nee invullen.

Ik heb zelf ook de detonator 11.01 geprobeerd en bij mij was het resultaat zeer slecht.

Ik had zelf de beste resultaten met 7.52 of de originele drivers. Ik heb bijna alle detonator drivers toen getest met 3dmark2001.
Success >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar sinds ik direct x 8.1 heb, zijn mijn problemen voorbij, dit topic is dan ook van 26 maart, twee maanden geleden dus, en op mijn videokaart heb ik actieve koeling gezet, en die is nu ook niet meer heet.

Enne MNECMotU,heeft die nieuwe bios eigenlijk voordelen qua prestaties enzo?
Anders overweeg ik hem te flashen, de vorige keer is het bij mij namelijk fout gegaan,ik gebruikte dat biossflash programma toen vanaf me desktop :7 . Inmiddels ben ik heel wat slimmer geworden maar nog zo''n vernedering kan ik gewoon niet aan

• BC3 Victim
Jazeker biedt die nieuwe bios voordelen. De oude bios is namelijk ontwikkeld voordat de geforce kaart uitkwam en de nieuwe is erna pas gemaakt. Je AGP slot zal niet inneens 2x zo snel gaan draaien, maar zal wel meer ondersteunen en in je voordeel werken, heb ik gemerkt. Het flashen kan trouwens niet fout gaan bij asus, want ASUS = HET!!!
Flashen gaat gewoon onder windows, alleen je moet natuurlijk niet 15 taken hebben draaien... Beëindig eerst die taken en flash dan pas. Zet na ''t flashen je pc ff uit. En als ''t goed is draait alles dan reetestrak.

Of je het doet, moet je zelf weten, ik zou het zowieso aanraden altijd de nieuwste bios-versie te hebben, omdat daar toch veel oude foutjes uit zijn gehaald.

Succex,
en winze met ut.

MZZL
MNEC
MotU - ;)

Pagina: 1