De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
sorry voor type fouten
Op zondag 06 mei 2001 16:59 schreef sjaakbonustaak het volgende:
meestal verkopen ze wel goede spullen die het lang uit houiden en die goed functioneren maarja garantiekan ik je niet geven
[..]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
en toen stond ie weer bovenaan.;)
trouwens, ik ben nog steeds zeer tevreden met m''n monitor.
trouwens, ik ben nog steeds zeer tevreden met m''n monitor.
Maar 50-120 Hz ???
Dus dat als je een fatsoenlijke resolutie gebruikt (1280x1024 ofzo) gaat ie maar 75 Hz ofzo
Dus dat als je een fatsoenlijke resolutie gebruikt (1280x1024 ofzo) gaat ie maar 75 Hz ofzo
Weet iemand of ze die monitor nog verkopen bij de Aldi ?? Ben nu best wel nieuwsgierig geworden ...