Toon posts:

[BC3] Detonator 3 / 6 / 7?? Hoe zit dat ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ..

kan iemand mij het verschil vertellen tussen Detonator 6 en 7, en waarom staat er op de site van Nvidia nog steeds "Download Detonator 3 now!" .. Ik snap er niks meer van, welke kan ik het beste gebruiken op mijn Geforce2 MX en welke zijn het snelste? Weet iemand ook nog een site waar altijd de laatste versie op te halen is ?

Bedankt alvast :)

Verwijderd

Whahah en jij denkt dat je hier nog een reactie op krijgt :? haha :P Ga jij ff lekker snel op ''t knopje hierboven ''search'' drukken, pfff :'(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

UTFS... SEARCH :Z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 14:39 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Whahah en jij denkt dat je hier nog een reactie op krijgt :? haha :P Ga jij ff lekker snel op ''t knopje hierboven ''search'' drukken, pfff :'(
Haha en niet zomaar 1 reactie maar 3 HAHAHA

En als de search niet werkt ivm met serverload op tweakers.net denken sommige mensen weleens dat de search ook niet werkt op onderdelen van de site

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 14:44 schreef Brocken het volgende:
http://www.3dchipset.com/default.asp

grtz

Werner
Bedankt :) Een echte tweaker

Verwijderd

uh.. ik zie geen waardevolle reactie hoor alleen http://www.3dchipset.com/default.asp
zou moeten helpen :? ik zie daar zo 1,2,3 geen hulp hoor.

Search :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 15:04 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
uh.. ik zie geen waardevolle reactie hoor alleen http://www.3dchipset.com/default.asp
zou moeten helpen :? ik zie daar zo 1,2,3 geen hulp hoor.

Search :Z
Dat zei je ook niet ;) .. Je zei "Je denkt toch zeker niet je daar nog EEN _REACTIE_ op krijgt" :Z

Verwijderd

Blaat! :z

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Meeeehhhhhhh...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/sheep3.gif

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Oftewel uitgel*ld dus :r

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 25 maart 2001 15:59 schreef Makaveli85 het volgende:
Oftewel uitgel*ld dus :r
Er is op dit forum een Search functie. Het wordt zeer op prijs gesteld als je hier gebruik van maakt, voordat je een topic post die al honderden keren eerder aan de orde is geweest :Z

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt ook zeer op prijs gesteld als je eerst eerdere reacties leest voordat je commentaar gaat geven. Lees boven mij reactie: "En als de search niet werkt ivm met serverload op tweakers.net denken sommige mensen weleens dat de search ook niet werkt op andere onderdelen van de site".
Mensen maken fouten en ga dan niet gelijk zo zitten zeiken :r

Verwijderd

Topicstarter
Aaaaaaaaaaaaahh eeuwige discussie. Beetje kinderachtig .. ik trek me terug ;)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 25 maart 2001 16:11 schreef Makaveli85 het volgende:
Het wordt ook zeer op prijs gesteld als je eerst eerdere reacties leest voordat je commentaar gaat geven. Lees boven mij reactie: "En als de search niet werkt ivm met serverload op tweakers.net denken sommige mensen weleens dat de search ook niet werkt op andere onderdelen van de site".
Mensen maken fouten en ga dan niet gelijk zo zitten zeiken :r
Waar staat dat in hemelsnaam?? Bovendien werkt de Search vandaag al de hele dag toppie, dus da''s gelul.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Search op T.net werkt niet:
In verband met overbelasting van de database server is de search tussen 11:00u en 21:00u tijdelijk down.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 25 maart 2001 16:26 schreef deviln het volgende:
Search op T.net werkt niet:
[..]
En dat heeft natuurlijk niks te maken met de GoT search. Bovendien is zijn post van begin vanmiddag, en toen was er niks aan de hand met de search. Maar goed, laat maar.

• Devil N
Op zondag 25 maart 2001 16:48 schreef Exirion het volgende:

[..]

En dat heeft natuurlijk niks te maken met de GoT search. Bovendien is zijn post van begin vanmiddag, en toen was er niks aan de hand met de search. Maar goed, laat maar.
Ja okee, maar hij zei dat hij ervan uitging dat de search op GoT niet zou werken omdat de search op T.net niet werkte. Ik probeerde alleen maar wat duidelijkheid te scheppen. Verder heb ik er niks mee te maken.
Happy flaming >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 16:54 schreef deviln het volgende:

[..]

Ja okee, maar hij zei dat hij ervan uitging dat de search op GoT niet zou werken omdat de search op T.net niet werkte. Ik probeerde alleen maar wat duidelijkheid te scheppen. Verder heb ik er niks mee te maken.
Happy flaming >:)
JIJ begrijpt mij :) >:) >:) >:)

• Devil N
Op zondag 25 maart 2001 17:19 schreef Makaveli85 het volgende:

[..]

JIJ begrijpt mij :) >:) >:) >:)
:P

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ik begrijp jullie geen van allen... Ik bedoel reageer dan niet >:)

(just kidding)

• Jake Blues
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op zondag 25 maart 2001 14:34 schreef Makaveli85 het volgende:
Hallo ..

kan iemand mij het verschil vertellen tussen Detonator 6 en 7, en waarom staat er op de site van Nvidia nog steeds "Download Detonator 3 now!" .. Ik snap er niks meer van, welke kan ik het beste gebruiken op mijn Geforce2 MX en welke zijn het snelste? Weet iemand ook nog een site waar altijd de laatste versie op te halen is ?

Bedankt alvast :)
Detonator 3 is de verzamelnaam voor reeks drivers. Weet het niet zeker, maar volgens mij is dat 6.XX. M.a.w. de laatste officiele versie 6.50 is een Detonator 3...

Tja, welke is de beste :? Misschien heb je hier wat aan :

http://members.nbci.com/_XMCM/teckwoon/articles/nvidiabeta/p1.htm

Verwijderd

Makaveli85, wat ben jij triest zeg, niet te geloven :( Ga aub ergens anders zo''n nutteloze topic openen, misschien is er ergens nog wel één of ander newbie-forum waar ze zo''n topic als deze open laten.

Modjes, please, ff slotje hier, dit gaat nergens over... |:(

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 25 maart 2001 18:30 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Makaveli85, wat ben jij triest zeg, niet te geloven :( Ga aub ergens anders zo''n nutteloze topic openen, misschien is er ergens nog wel één of ander newbie-forum waar ze zo''n topic als deze open laten.

En JIJ begrijpt MIJ >:) :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 18:30 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

Pfff... Dat noem jij triest. JIJ was degene die als EERSTE met zo''n bikkel antwoord kwam toch ?? Zo van "Ik zit lekker achter mijn computer met firewall dus ben veilig, ik durf op school niks te zeggen maar hier kan ik me uitleven". DAT is triest!! En het WAS dus geen nutteloze topic, totdat JIJ antwoord gaf :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 18:28 schreef Jake Blues het volgende:

[..]

Detonator 3 is de verzamelnaam voor reeks drivers. Weet het niet zeker, maar volgens mij is dat 6.XX. M.a.w. de laatste officiele versie 6.50 is een Detonator 3...

Tja, welke is de beste :? Misschien heb je hier wat aan :

http://members.nbci.com/_XMCM/teckwoon/articles/nvidiabeta/p1.htm
Bedankt en inmiddels 2 nuttige antwoorden :) :) :)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 25 maart 2001 19:24 schreef Makaveli85 het volgende:

[..]

Als je ff de Search had gebruikt, dan had je al HONDERDEN antwoorden kunnen vinden :D

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:37

backupdevice

No Risk , Full Push

kinderen:r

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Jake Blues
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op zondag 25 maart 2001 19:24 schreef Makaveli85 het volgende:

[..]

Graag gedaan! Tweakers.net is er tenslotte om elkaar te helpen en niet om te veroordelen. Daar zijn andere instanties voor in het leven geroepen...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 22:53 schreef Jake Blues het volgende:

[..]

Graag gedaan! Tweakers.net is er tenslotte om elkaar te helpen en niet om te veroordelen. Daar zijn andere instanties voor in het leven geroepen...
Juist :)

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 19:21 schreef Makaveli85 het volgende:

[..]

Pfff... Dat noem jij triest. JIJ was degene die als EERSTE met zo''n bikkel antwoord kwam toch ?? Zo van "Ik zit lekker achter mijn computer met firewall dus ben veilig, ik durf op school niks te zeggen maar hier kan ik me uitleven". DAT is triest!! En het WAS dus geen nutteloze topic, totdat JIJ antwoord gaf :( :( :(
:? bikkel reactie :? vét, ik denk eerder dat ik reageerde zoals 90% van de mensen hier erover denkt. Tis gewoon een supernewbie vraag die hier al 100x is gesteld en zoals iedereen al zij, moet jij gewoon ff de search gebruiken dan had je idd ipv 2 antwoorden er al 100 gevonden :(

Verwijderd

Ja sorry hoor, ik kan het hem nou eenmaal niet aan z''n verstand brengen dat over ''t algemeen mensen niet zo''n behoefte hebben aan deze newbie, al 100x gestelde vragen :(

Verwijderd

Locutus-of-Borg reageer dan niet ....

Klik dat topic weg net als de rest. laat maar zoeken die lui die dat knoppie search niet "weten" te vinden, of wachten op een reactie tot ze een ons wegen.

Maar dat gesuck over slotjes à la "ik weet alles, ik ben l33t" is wel HEEL erg irritant.
Laat iemand in z''n eigen tempo / manier leren. Zoals ik al zei, als het je dwars zit, lees dan lekker verder in een ander topic.

Verwijderd

Doe ik vanaf nu :*

Verwijderd

Hoe offtopic kan je gaan ? Stelt deze onervaren jongeman een vraagje, waarbij hij degene die er een antwoord op geeft alvast bedankt, komt er de één of andere

[beschaafd nederlands]druiloor[/beschaafd nederlands]

langs, die wel eens even zijn mening zal laten gelden. Donder dan op. Deze topic was al beantwoord in de 2de reply. En dat jij het geen nuttige info vindt, omdat je niet kan zoeken op die site, zegt meer over jou kwaliteiten dan over die van Makaveli.

Ja Locutus-of-Borg, ik heb heb het tegen jou.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 26 maart 2001 15:08 schreef -polle- het volgende:
Hoe offtopic kan je gaan ? Stelt deze onervaren jongeman een vraagje, waarbij hij degene die er een antwoord op geeft alvast bedankt, komt er de één of andere

[beschaafd nederlands]druiloor[/beschaafd nederlands]

langs, die wel eens even zijn mening zal laten gelden. Donder dan op. Deze topic was al beantwoord in de 2de reply. En dat jij het geen nuttige info vindt, omdat je niet kan zoeken op die site, zegt meer over jou kwaliteiten dan over die van Makaveli.

Ja Locutus-of-Borg, ik heb heb het tegen jou.
En niet eens tegen mij? He shit, weer niet genoeg m''n best gedaan |:( >:)

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 15:11 schreef Exirion het volgende:

[..]

En niet eens tegen mij? He shit, weer niet genoeg m''n best gedaan |:( >:)
:)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Search is tegenwoordig zowat nutteloos hoor, want je komt 600 topics tegen, waarin bij ongeveer 580 wordt gezegd door mongolen zoals jullie "Gebruik de search :z"
Daar hebben de newbies dus bijzonder weinig aan he...
*dawuss heeft gesproken

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1