[BC3] PC beeld opnemen op video?

Pagina: 1
Acties:

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Kan het beeld van een tv-out aansluiting op een video opgenomen worden, bv een avi filpje of gewoon de desktop?

• Aerox.2000
Niemand??

Verwijderd

goedkoop tv-inkaartje halen en dan het venster reccen ?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57

Wildfire

Joy to the world!

Psychic: je bedoelt een TV-out kaartje, niet TV-in...

Aerox, wat jij wilt is geen probleem. Heb zelf al de gehele 3DMark 2000 en 2001 tests opgenomen en bij mijn ouders op de breedbeeld afgekeken... :)

Gewoon een videokaart met TV-out kopen, of (als je de kwaliteit minder belangrijk vindt) een VGA->TV convertor (bv. de Trust Televiewer). Ik raad echt een videokaart met TV-output aan, de kwaliteit is gewoon veel beter...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Natuurlijk kan dat. Het wat dat betreft gewoon een TV kanaal.

• Aerox.2000
Op zondag 29 april 2001 23:28 schreef The Dude het volgende:
Natuurlijk kan dat. Het wat dat betreft gewoon een TV kanaal.
Nee helaas, als je hem aanzet (tv-out) dan schakelt hij automatisch over. En dat kanaal kan ik niet op de video vinden. |:(

• Xandrios
  • Laatst online: 16:17
Op maandag 30 april 2001 22:12 schreef Aerox.2000 het volgende:

[..]

Nee helaas, als je hem aanzet (tv-out) dan schakelt hij automatisch over. En dat kanaal kan ik niet op de video vinden. |:(
als hij gewoon op de video in zit van de scart, dan zit hij gewoon op extern1

bij ons (en de meeste andere vidrecorders) kun je deze bekijken door naar kanaal 0 te gaan, en dan nog 1 kanaal naar beneden te zappen...

zo kan het bij ons, en waarschijnlijk ook bij jou :)

Verwijderd

Yup ik heb het ook via scart. En het ownt als je vrienden geen tv out hebben en je daar een divx wil kijken zet je hem gewoon even op videoband roelio kwaliteit nog steeds. Kost alleen tijd. Maarja dat is het waard vind ik. :7

• Aerox.2000
Hij zit aangesloten op de tv-out van de Voodoo 3 3000, dit is zo''n rond pluggetje. En aan de andere kant zit ook zo''n rond pluggetje, het is dus geen scart aansluiting!
^^
( - )
( ... )

en dat dan rond.

edit:

Hij zit aangesloten op de tv
Pagina: 1