Toon posts:

[BC3] Van monitor naar TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gewone SCART kabels dacht ik.

Verwijderd

Ik heb een voodoo 3 + tv out.
Ik zou graag mijn films die op de comp staan willen afspelen op de tv, maar heb nog geen flauw idee hoe ik dit nu voor elkaar krijg. Ik heb geen bijgeleverde kabels meer, dus ik zal nieuwe kabels moeten kopen.
Welke kabels moet ik kopen? Hoe sluit ik de boel aan zodat alles werkt ? En waar moet ik nog meer aan denken ?

Verwijderd

Eerst een splitter die je standaard bij de G4** krijgt, naar SVHS of composite, daar een lang kabel van kopen, dat aansluiten anar je TV met een scart converter naar je TV... that''ll do....

• MrKoen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 09:12
Yup that will do. De Voodoo3 3000 vind ik echter wel een schijtkaart voor het gebruik van de TV-out. Met de 1e drivers op de CD kun je nog wel zowel je monitor als je TV-out tegelijk gebruiken, maar bij de laatste drivers kun je nog alleen 1 van beide gebruiken. Dus als je TV out niet goed werkt heb je mooi een probleem. Gelukkig (?) wordt de instelling voor de TV-out niet bijgehouden dus bij een restart kun je alles lekker weer opnieuw instellen als je je TV-out wilt gebruiken :r Rotkaart. Ik heb nu de Abit GeForce MX.. daarvan werkt de TV-out perfect! :)

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Heb hier ook een Voodoo 3 inc. tv-out.. heb d''r geen problemen mee hoor...

• MrKoen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 09:12
Welke versie van de drivers gebruik jij dan Trictrac? Ik heb mijn Voo3oo 3000 inmiddels in een andere PC geplaatst die ik niet gebruik voor de TV out, dus ik heb de laatste tijd al niet meer gekeken of er iets nieuws was aan drivers of dergelijke. Maar het is neem ik aan nog steeds zo dat alleen OF de monitor output kan werken OF je TV-out?? :?

Verwijderd

Op zaterdag 24 maart 2001 13:40 schreef drLiter het volgende:
Eerst een splitter die je standaard bij de G4** krijgt, naar SVHS of composite, daar een lang kabel van kopen, dat aansluiten anar je TV met een scart converter naar je TV... that''ll do....
Dit komt redelijk vaag tot mij over. zie sig :)
Ik heb ff door de search gesnuffeld en kwam tot de ontdekking dat de mijn tv out kaart aansluiting composite heet. Hij lijkt namelijk op een ps/2 aansluiting. Nu moet ik dus weten wat voor kabel ik tussen deze aansluiting, en mijn scart ingang moet hebben van de TV.
En als ik meerdere dingen nodig heb, graag ff de productnamen neerzetten die ik bij de electronica shop kan halen.
En hoe ik het natuurlijk dan moet aansluiten

B.V.D

Ik gebruik de tv-out niet om gewoon mee tv te kijken, is ook niet mogelijk aangezien ik geen kabels heb. ik zal dus ook nog wel wat moeten gaan configuren in mijn voodoo setup

Verwijderd

Oki nu raak ik in de war.Eerst beweerdt er iemand dat de composite op een ps/2 ingang lijkt en een ander beweerdt dat de s-video op een ps/2 ingang lijkt :?
Ik heb dus een voodoo3 3000 kaart met 1 uitgang, die op een ps/2 ingang lijkt. Nu zou ik wel es willen weten waar ik nu eigelijk naar kijk :)

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:37

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Je PS2 achtige plug heeft waarschijnlijk meer dan de gebruikelijke 4 gaten waarmee SVHS nodig is. 1 van die andere gaten in je plug is al voorzien van een Composiet signaal. je moet alleen een verloop plugje hebben.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Bezoek deze link maar eens: Linkie

And The Only One

Pagina: 1