[BC3] Nieuwe Videokaart

Pagina: 1
Acties:

• DIJK
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 19:36
Ik moet iemand adviseren voor een nieuwe videokaart. Het probleem is dat hij geen AGP slot heeft.

Hij heeft een celeron 533, 64 MB ram en onboard video.

Hij heeft laatst bij iemand met dezelfde compu een TNT 1 gezien en daarom wilde hij ook een nieuwe videokaart. (hij wil wat UTen en counterstriken over een netwerkje)

Nieuwe compu is geen optie, daar heeft hij geen geld voor, maar tot zo''n 400 gulden kan hij wel besteden.

Ik heb effe op pricewatch gekeken en zag dat ze bijvoorbeeld een TNT2 PCI, maar ook een optie is de geforce 2MX PCI (beide 32 MB). Zijn er nog andere betere opties? Is het prestatieverschil tussen de TNT2 en de geforce (op zijn computer, met PCI!) de meerprijs wel waard. Hij is geen echte die hard gamer ofzo, hij is alleen een beetje ziek van die 320X240 :-)

MVG

Sietse

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
koop de geforce mx pci van space-promotion, die is van Prolink, is PCi en heeft sdr ram, kortom hij is sneller dan de creative geforce mx PCI. Hij heeft ook nog een TV-out, wat wil je meer?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• MGSNK
Hij is met rembours 367 gulden, en hij klokt wel lekkerrrrrrrr over: 210/200

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

koop een leuke voodoo, die draaien ook op d3d en op hoge resoluties very fast, ze zijn van elk type beschikbaar op pci.

• MGSNK
JAAAAAAAAAAA, en ze zijn duur, bovendien heb ik er ook een gehad, de preformance van de Geforce is bijna 2X zo groot

P.S Het betrefde een Voodoo3 3000

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 17:23 schreef MGSNK het volgende:
JAAAAAAAAAAA, en ze zijn duur, bovendien heb ik er ook een gehad, de preformance van de Geforce is bijna 2X zo groot

P.S Het betrefde een Voodoo3 3000
Ja, maar de voodoo 4500 heb ik laatst op de jaarbeurs voor 250,00 zien ligguh, en das wel un kaart met prestige, p.s. ik heb daaro me gainward gf2mx voor fl230,00 gekocht

• MGSNK
wil je soms zeggen dat de V4 beter is dan je MX, dach het NIE!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:03
Dacht ut wel... Heb zelf een Viper2, en die doet amper onder voor een GF2MX. GF2MX is gewoon een trage kutkaart, net zoals mijn Viper2. Denk dat een V4 toch heel wat beter presteert (en hij loopt lekker met glide :))

• MGSNK
Droom maar lekkerrrrrrrrrrrrr verder, de voodoo4 kan de geforce MX echt NIET aan. Hij heeft niet een een T & L Unit, laat staa andere foefjes.

Verwijderd

oftewel gf2mx roelt, especially gainward
Pagina: 1