[BC3] LG 915FT Plus probleem met USB hub

Pagina: 1
Acties:

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:59
Als dat helpt, is het toch raar dat de PC niet wil booten, toch.

But then again: elke PC is logisch, behalve die waar je achter zit...

Maar goed: ff proberen.

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

• GeeBee
Sinds gisteren ben ik de (*zeer*) gelukkige eigenaar van de LG 915FT Plus.
Nu doet zich het volgende probleem voor: als ik de USB hub gebruik, stopt de PC er tijdens het booten mee, na ongeveer 5MB geheugen geteld te hebben.

Het maakt niet uit of ik nog andere stekkers in de hub heb zitten of niet.

Wie weet een oplossing...

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Op zaterdag 03 maart 2001 20:23 schreef GeeBee het volgende:
Sinds gisteren ben ik de (*zeer*) gelukkige eigenaar van de LG 915FT Plus.
Nu doet zich het volgende probleem voor: als ik de USB hub gebruik, stopt de PC er tijdens het booten mee, na ongeveer 5MB geheugen geteld te hebben.

Het maakt niet uit of ik nog andere stekkers in de hub heb zitten of niet.

Wie weet een oplossing...
Zomaar een gokje: in het BIOS USB support aanzetten. En, als je deze settings hebt, USB mouse/keyboard support niet op BIOS setten, maar op OS?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Het gaat dan niet over die HUB, maar vertel effe, hoe bevalt ie? Ik wil hem ook hebben...:) Heb je niet toevallig een pic in levende lijve? Ik ben wel benieuwd hoe dat ding er uitziet, van die kleine plaatjes op Internet word je ook niet echt wijs...:)

Verwijderd

Ja precies... wat zijn je eerste indrukken van de monitor (behalve dat USB probleempje ;)). Waar heb je ''em gehaald en heeft ie inderdaad niet 2 van die lijnen over het beeld???
Ik dacht nl. dat ie pas eind dit jaar leverbaar was :?

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Op zondag 04 maart 2001 23:07 schreef MisterSmith het volgende:
Ja precies... wat zijn je eerste indrukken van de monitor (behalve dat USB probleempje ;)). Waar heb je ''em gehaald en heeft ie inderdaad niet 2 van die lijnen over het beeld???
Ik dacht nl. dat ie pas eind dit jaar leverbaar was :?
Ik heb hem sinds 2 weken (1199,- bij Gistron). Wat mij betreft is hij super.

• GeeBee
Als je het geld hebt, gewoon kopen:

- strakke vormgeving
- 100% vlak
- geen lijnen
- zelfs een 5× BNC video aansluiting voor de echte freak :)
- tiptoets OSD

need I say more...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Op maandag 05 maart 2001 03:05 schreef GeeBee het volgende:
Als je het geld hebt, gewoon kopen:

- strakke vormgeving
- 100% vlak
- geen lijnen
- zelfs een 5× BNC video aansluiting voor de echte freak :)
- tiptoets OSD

need I say more...
Heb je ook fotootje...:9~:)?

Verwijderd

Ik heb hem sinds vrijdag en hij is echt super!! Fijn is ook dat die enorme puist aan de achterkant lekker smal is aan de achterkant. Aangezien mijn monitor in een hoek staat kan ik hem dus veel verder naar achteren schuiven dan mijn oude 17" Iiyama. Verder heel lekker rustig beeld en goed scherp op 100Hz 1280x960....kleuren zijn ook erg ..ehh....gladjes zal ik maar zeggen.

Ga alleen vandaag een nieuwe vragen bij LG want de rechter 3 centimeter klopt niet, is vertikaal lager dan de rest van het beeld, een vreemde kromming dus.

• GeeBee
misschien haal ik vanavond een digicam op voor een plaatje

Update:
1 Voor USB in het BIOS kan ik niet meer installen dan dis/enabled, dus dat schiet niet op.
2 Zelfs met USB disabled, looptie vast
3 PC aan zonder stekker PC > monitorHub gaat goed. Stekker erin > nieuwe hardware ontdekt en installatie gaat ook goed. Rebooten gaat daarna fout...

''k-snap-ut-niet :(

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op maandag 05 maart 2001 11:27 schreef GeeBee het volgende:
misschien haal ik vanavond een digicam op voor een plaatje

Update:
1 Voor USB in het BIOS kan ik niet meer installen dan dis/enabled, dus dat schiet niet op.
2 Zelfs met USB disabled, looptie vast
3 PC aan zonder stekker PC > monitorHub gaat goed. Stekker erin > nieuwe hardware ontdekt en installatie gaat ook goed. Rebooten gaat daarna fout...

''k-snap-ut-niet :(
Ik zou eens proberen om een andere connector stekker te gebruiken misschien ligt het daaraan. Werkt dat niet dan zou ik er eens aan gaan denken om hem na te laten kijken door LG. Misschine is de HUB niet goed.

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
He Xanadu01, die kromme lijnen in de rechterhoek heeft dus elke platte 19"-er die ik ken. Na er 4 teruggebracht te hebben van verschillende merken heb ik me er maar bij neergelegd. Ik zou 2 keer nadenken voor je hem ruilt, want als de rest je goed bevalt (scherpte/kleuren ed.): be happy!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• GeeBee
Probleem is opgelost door het flashen van de MSI6167 BIOS, versie 1.6
Daarna duurde het nog wel ff voordat e.e.a. naar tevredenheid werkte, maar het resultaat mag er zijn!

Pagina: 1