Toon posts:

[BC3] Wanhopig met de TwinView van de LeadTek Winfast...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft een Leadtek Winfast Geforce 2 MX TwinView. We hebben veel dingen geprobeerd, waaronder steeds veschillende drivers (oa. 6.31 en 6.50 en die van Leadtek zelf) maar niks is nog gelukt.

Veel mensen schijnen dit probleem te hebben. Is het geen idee voor NVidia om eens goede drivers te maken ofzo:?:?

Ik heb het geprobeerd met een tweede monitor en een TV, maar geen van beide werkt...

Ik krijg trouwens gewoon een zwart beeld op de 2e monitor.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen:?:?:?:?

Verwijderd

uh heb je wel de 2e monitor geactiveerd bij display properties?

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:05
Ik heb onlangs ook een Leadtek Winfast Geforce 2 MX TwinView gekocht en ik heb hetzelfde probleem ik krijg alleen maar een zwart beeld op de 2e monitor...:'( enig advies zou ik zeer op prijs stellen...

This message was sent from a galaxy far, far away.

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:05
*kuch* :)

This message was sent from a galaxy far, far away.

Verwijderd

Bedoel je met een zwart scherm, dat je beeldscherm niet wordt geactiveerd of bedoel je dat het scherm wel wordt geactiveerd maar niets laat zien?
In het geval van het eerste kijk ff hier [topic=140442] misschien dat je er wat verder mee komt. Let wel: dit geldt voor de Asus V7100 met twinview, dus misschien dat sommige zaken niet overeenkomen met de LeadTek.

• MrKoen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 09:12
Ik zit met hetzelfde probleem.. krijg op geen manier de 2e monitor out van mijn Leadtek GeForce 2 MX nVidea kaart geactiveerd :( TV out en 1 monitor out werken prima samen (met de drivers van nVidia.com en bijgeleverde drivers). Ik kan echter bij de 2e output in de display settings alleen voor de TV out kiezen en niet voor de analog (of digital) monitor out :? Iemand hier inmiddels al de oplossing voor? Ik heb het al geprobeerd onder Win98, 2K en Whistler.. all no result.. :?

• MrKoen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 09:12
Ik heb eindelijk de kaart werkend gekregen!! :D :D Met een hele hoop gefrot kreeg ik de kaart enigszins werkend met de nVidia 6.50 drivers.. maar toen zag ik dat er ook al nVidia 12.0 drivers zijn. Deze zijn echter (zoals ik gemerkt hebt) nog bijna nergens te downen (ook niet op nVidia.com). Ik heb ze gedownload vanaf www.evga.com. Die werken perfect!! Echt super kaartje nu!! Go check it out!! 8-)
Pagina: 1