Toon posts:

[BC3] Guillemont GeForce2 64MB Ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:? Ik heb een Verticale streep in mijn beeldscherm (Iiyama Vision Master pro 452)

Weet iemand hoe dit komt?

Ik heb ook een dvd encoder van Creative erin zitten.

Help! Groeten Sirik
http://www.sise.nl

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Je monitor heeft een diamontron beeldbuisje. Die heeft dus van die ophanglijntjes... Is heel normaal, je ziet ze eigenlijk aleen maar tegen een erg lichte achtergrond...

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel Verticaal niet horizontaal.

Dat Horizontale weet ik das normaal.

• Martijn
Ja, das waar, stom van me, niet nagedacht...:7
Eigenlijk weet ik het dan ook niet. Wat je kunt doen is wat verschillende drivers uitproberen, refreshrates veranderen enz...

Verwijderd

Topicstarter
Maakt allemaal niet uit de streep zit rechts 5 cm can de kant alleen te zien als er een donkere achtergrond onder zit als er een witte achtergrond onder zit nergens last van .

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij verder helpen suggesties zijn welkom.

Verwijderd

tje ik heb de iiyama A902MT heb 2 horizontale streepjes en das normaal maar uehm die verticale tja daar zal iets mis mee zijn ik zal als ik jou was jou bel te goed opladen en effe uren aan de telefoon met iiyama zitten das mijn advies.

Verwijderd

Topicstarter
Die zeggen van het ligt aan je video kaart

Dat kan toch niet ik heb een Guillemont GeForce 2 64 MB ULTRA dat ding was kei duur.

Help me ! |:(

• Martijn
Ook met een "kei dure" kaart kan wat mis zijn...:D

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
een klap op je monitor geven !!
staat ook in je handleiding

Verwijderd

Topicstarter
ja serieuze oplossingen graag.

Maar dat is bij oude monitoren handig haha *D

Verwijderd

taz3d_nl heeft gelijk!!

Staat echt in de handleiding!

Verwijderd

Sirik heeft dus een Iiyama MA901u en geeft een lichte balk rechts in het scherm een balk van 5 cm breed, dit ligt niet aan de mpeg kaart want de monitor is al een keer via de videokaart geplugd en die balk bleef. Ik heb zelf een Guillemot Geforce 2 GTS en ik heb geen balk,Iiyama moet gewoon een nieuwe monitor verschaffen. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Ok zo mag ik het horen daar heb ik tenmiste iets aan dan alleen die gasten van sla er maar tegenaan :P

Verwijderd

Probeer eens een nieuwer BIOS voor de kaart. Neem anders contact op met hun Techsupport, die hebben vaker met dit bijltje gehakt.

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand een site waar benchmarks opstaan niet www.madonion.com die ken ik al *D

Verwijderd

Topicstarter
en waar kan ik die nieuwe update''s vinden op welke site is er iets algemeens ofzo

• Bjurrun
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 15:56
Ik had ook zo''n lijn in m''n beeld, dat was toen ik die deet 7.52 gebruikte en open GL gebruikte, opgelost door een andere driver te gebruiken 6.50

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20

peeweeherman

energieleverend.nl

Op vrijdag 02 maart 2001 12:20 schreef sirik het volgende:
ja serieuze oplossingen graag.

Maar dat is bij oude monitoren handig haha *D
READ THE FUCKIN'' MANUAL |:( !!!!!!!!!!!!!!!
Het staat er echt. Er zitten twee draden tegen elkaar aan, waardoor er geen licht meer tuseendoor komt, met als gevolg een donkere streep. Geef hem nu maar een klap |:(

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00

Sick Nick

Drop the top!

heb ook een iiyama monitor, en bij mij staat het ook in de handleiding. Gelukkig nog niet hoeven doen maar het staat er wel. Gewoon een ros tegen de zijkant geven

Verwijderd

Topicstarter
Lag dus aan de monitor en kon terug brengen naar Iiyama en klaar is kees kreeg zo een nieuwe

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
LoL lees jij altijd alleen de 1ste post in een topic :+ ..

PC Specs

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op vrijdag 02 maart 2001 10:10 schreef sirik het volgende:
:? Ik heb een Verticale streep in mijn beeldscherm (Iiyama Vision Master pro 452)

Weet iemand hoe dit komt?

Ik heb ook een dvd encoder van Creative erin zitten.

Help! Groeten Sirik
http://www.sise.nl
check ff je handleiding die bij je monitor zit :P.

ik had psies hetzelfde belde toen iiyama en vertelde dat het aan het begin kon voorkomen en dat het in de handleiding stond van dat probleem, dus ik oops :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Sorry maar ik moet hier gewoon weer wat van zeggen. Moet je nou zien hoe bang iemand kan zijn om een klap tegen zijn monitor te geven.. IK snap dat dus niet... werkerlijk waar niet. Denk jij nou echt dat ie uit elkaar zou vallen als je dat doet?

Gadverdamme zeg koop dan geen monitor.

---

Mijn 21" trinitron is van 2 meter naar beneden gevallen. is 100% intact. mocht em dan ook gratis hebben :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 02 maart 2001 10:15 schreef Martijn het volgende:
Is heel normaal, je ziet ze eigenlijk aleen maar tegen een erg lichte achtergrond...
Op vrijdag 02 maart 2001 10:36 schreef sirik het volgende:
alleen te zien als er een donkere achtergrond onder zit als er een witte achtergrond onder zit nergens last van .
je kunt dus kiezen voor een horizontaal of vertikaal lijntje *D LoL

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op vrijdag 20 april 2001 00:07 schreef Bomberman het volgende:
LoL lees jij altijd alleen de 1ste post in een topic :+ ..
soms wel. toen ik dit topic gepost had zag ik dat er al 10x het werd verteld maar hij twijfelde dus tis alleen maar goed :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1