heb ik ook eens gehad, door het hetinstalleren van de drivers (heb nu versie 7.52 van nvidia) was het weer goed, gebruik trouwens zelf altijd TVtool, http://come.to/tvout
Verwijderd
Ik heb hem verbonden met de S-vhs output en een scartkabel naar mijn tv
weet iemand een driver/patch of wat dan ook dat dit probleem oplost ???
Bij voorbaat dank voor de hulp
typo: Ik bedoelde zwart-wit... dus er is wel beeld, maar geen kleur
weet iemand een driver/patch of wat dan ook dat dit probleem oplost ???
Bij voorbaat dank voor de hulp
typo: Ik bedoelde zwart-wit... dus er is wel beeld, maar geen kleur
Verwijderd
je hebt hem via s-vhs -> scart aan de TV? Er zit toch een tulp (cinch) video out op die 7100?
ligt aan je teevee niet aan je vidkaart. heb et zelf ook gehad. op een andere tv werkte het OK
Verwijderd
Ja, via s-vhs, dat is ook een tv-out en voorzover ik weet is de kwaliteit daarvan vele malen beter, of geeft die tulp uitgang ook goeie kwaliteit ? dat kan ik ook nog proberen, moet ik alleen ff kabeltjes gaan kopen (weer)
Verwijderd
volgens mij is bij s-vhs de composiet uitgang gesplitst in chrominantie en luminantie (zo wordt een aantal vertaal stappen overgeslagen) waardoor kleurinformatie anders wordt doorgegeven. Gebruik de normale video out (=composiet signaal) als je geen S-VHS recorder hebt, dan moet ie ''t doen.
Door Silber - woensdag 29 november 2000 21:13
--------------------------------------------------------------------------------
Zet hier je 3D mark score en vergelijk met anderen.
Copy and past:
Moederbord:
Processor:
Geheugen:
3D-kaart:
3D mark score:
Mijn zijn
Moederbord: Soltek SL-75KAV
Processor: TB 1000@1160 AXIA
Geheugen: CAS2 256 pc 133mhz
3D-kaart: Geforce 256
3D mark2000 score: 5329
3D mark2001 score: 2613
--------------------------------------------------------------------------------
Zet hier je 3D mark score en vergelijk met anderen.
Copy and past:
Moederbord:
Processor:
Geheugen:
3D-kaart:
3D mark score:
Mijn zijn
Moederbord: Soltek SL-75KAV
Processor: TB 1000@1160 AXIA
Geheugen: CAS2 256 pc 133mhz
3D-kaart: Geforce 256
3D mark2000 score: 5329
3D mark2001 score: 2613
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ja, heb ik OOK al gehad, ze zeiden dat ik een te nieuwe kabel heb gekocht, die kabel was alleen voor de nieuwere breedbeeld tv''s ofzo, ik kreeg dus ook al een zwart-wit beeld op mijn tv, (een oude philips tv)
dus, misschien moet je een nieuwe kabel kopen die voor de oudere tv zijn ofzo?!?!
Ik heb mijn probleem ook nog niet op kunnen lossen
dus, misschien moet je een nieuwe kabel kopen die voor de oudere tv zijn ofzo?!?!
Ik heb mijn probleem ook nog niet op kunnen lossen
Epox KTA3-AMD Duron 1400-1024Sdram (dane elec)-Asus V7700 Geforce 2 Deluxe 32 mb - Hauppage tv kaart-51GB ata100 (7200rpm)- philips 19" -Optical microsoft mouse-Creative 5.1 DTT2200- Soundblaster Live! player 5.1-Philips DVD speler-Lite-on 24x10x40
Had dat probleem ook met composite geloof ik, nu een nieuwe tulp kabel gekocht, zo''n hele dikke, 7 piek de meter, en kan nou vet divx''jes kijken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Pfff volgens mij staat ie op ntsc ipv Pal.
INstalleer de 5.60 drivers van Nvidia, en zet twinview op clone en kies Pal B (nederland)
dan moet ie werken.
INstalleer de 5.60 drivers van Nvidia, en zet twinview op clone en kies Pal B (nederland)
dan moet ie werken.
Pagina: 1