[BC3] Zwarte monitor (geen TFT)

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CompuFAT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 17:54

CompuFAT

Oops, I farted ...

Topicstarter
Wie weet waar je monitoren kan kopen met een zwarte ''behuizing''? Gewone monitoren dus (CRT?!) en geen TFT schermen.

17" zo fijn zijn ...

• cyrax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 21:55
Hier ben ik ook zeer nieuwsgierig naar.

Wie weet er welke merken zwarte monitoren maken (LG is er een van, maar niet in de flatron serie)

Ik zoek een zwarte monitor (17") Prijs max. 900 ongeveer

Ik heb nu al een zwarte kast maar dan moet eigenlijk ook alles zwart.

Wie help me?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:20

Sick Nick

Drop the top!

Volgens mij heeft philips er eentje, met een diamontron schermpje en 17". Volgens mij wel duurder dan 900 piek

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
IBM 21" voor zo''n 999 piek,.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• cyrax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 21:55
Die IBM moet natuurlijk 2e hands zijn. Daar heb ik dus niks aan.

CRT monitoren in het zwart zijn denk ik moeilijk te vinden. Een LCD monitor mag eventueel ook. Ik zag vandaag bij dixons :r een Samsung 750V. Hier kan ik echter niets over vinden. Weet er iemand anders nog zwarte LCD monitoren?

Verwijderd

Nou...ik probeer het dan nog maar eens want ik zoek ook al tijden naar een zwarte 19" monitor. Ik weet inmiddels dat Dell een P991 monitor in z''n assortiment heeft (Sony beeldbuis), maar deze is alleen bij Dell zelf te bestellen ( dus ERG duur:'( )
IBM heeft er ook een, de G96 en de P96. Eerste is niet goed genoeg, tweede is te duur voor een 19" (bijna Fl.1900,-)

Zijn er nu echt geen andere monitorfabrikanten op het idee gekomen om, ipv dat eeuwige beige, een zwarte lijn op de markt te brengen?

Heb wel rondgekeken op de sites van Eizo, Philips en Iiyama, maar in de 19" lijn niets te vinden.

Iemand iets tegengekomen......:?

Verwijderd

Is toch niet zo moeilijk zo''n schermpje zelf te spuiten of te laten spuiten. Nog goedkoper en makkelijker te vinden ook.

Verwijderd

Het bericht was oorspronkelijk ook voor Compufat bedoeld. :)

Verwijderd

Bij Computerland in Eindhoven heb ik een zwarte 17 incher van IBM zien staan.

Verdere details heb ik er jammergenoeg niet van.

Kijk voor info over deze monitor maar eens op http://www.computer-land.nl

Kost iets van 800 gulden.

edit:

In de winkel bedoel ik dus

Verwijderd

---------------------------------------------------------------------------------------
"Is toch niet zo moeilijk zo''n schermpje zelf te spuiten of te laten spuiten. Nog goedkoper en makkelijker te vinden ook."
---------------------------------------------------------------------------------------

Bedankt voor je reactie, heb je helemaal gelijk in hoor, maar ff het volgende:

Je koopt een 19" monitor en spuit het ding zwart. Dan moet de behuizing om het beeldscherm weggehaald worden want ik ben natuurlijk niet van plan om het beeldscherm met tape af te gaan plakken. Heeft trouwens toch geen zin want de verf komt ook door de gaatjes aan de achterkant van de behuizing en vormt een film op o.a. de printplaat:(. Niet leuk/fijn dus de behuizing moet eraf.

Laat de monitor nu helaas na een jaar een defect vertonen. Ik zie me al aankomen zetten met die gespoten bak en een beroep doen op garantie:P.

Daarom graag ORIGINEEL zwart

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:58 schreef Noisema het volgende:
Bij Computerland in Eindhoven heb ik een zwarte 17 incher van IBM zien staan.
Bedankt voor je reactie! Ik zoek alleen een 19" (17" heb ik al) Misschien heeft CompuFAT
er iets aan?

Verwijderd

Ben blij met iedere zinnige reactie op een topic van februari. ;)

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 01:26

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:20

Sick Nick

Drop the top!

Sony heeft er ook eentje met een 17" diamontron schermpje. Ziet er wel netjes uit moet ik zeggen, beter dan het standaard wit/grijs/pastel mixje ;)
Misschien ook een 19", maar dat weet ik niet zeker.

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De mediamarkt in Rotterdam heeft deze week een 17 inch Dell scherm wat zwart is en 1600 * 1200 aan kan bij 85 HZ (Dit stond in de advertentie die ik las in de krant ) en hij was 555,- niet echt duur dus

Verwijderd

Tijdje geleden een IBM G74 zwarte monitor gekocht 17" voor F350,= (nieuw) bij
http://www.goeiekoop.nl/
Inclusief verzendkosten.
Momenteel zijn ze daar op,maar als je hun een mailtje stuurt kan je er een bestellen.

Momenteel hebben ze wel een 20" voor F999,=

zie mijn homepage voor afbeelding.
Pagina: 1