maar wat kan de NV20 tenopzichte van de NV15/16?Op vrijdag 23 februari 2001 13:41 schreef Flipke het volgende:
Op de Gforce 3 zit de Nv20 Chipset
Verwijderd
Dus met een GeForce3 en een scherm resolutie van 1600x1200x32 in Q3A haal je zeker wel 80 a 95 FPS of zo? Of zal dat minder wezen?Op vrijdag 23 februari 2001 13:50 schreef im_me het volgende:
Veel meer ik zou voor de Geforce 3 gaan tenzij de Ultra onder de 1000,- dropt maar de Geforce 3 heeft veel meer opties voor betere beeldkwaliteit snelheid ec.
De Elsa GeForce 2 Ultra is al voor +/- 1000 pieken te koop...Op vrijdag 23 februari 2001 13:50 schreef im_me het volgende:
Veel meer ik zou voor de Geforce 3 gaan tenzij de Ultra onder de 1000,- dropt maar de Geforce 3 heeft veel meer opties voor betere beeldkwaliteit snelheid ec.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
http://www.nvidia.com/products.nsf/geforce3_mac.html
Ja dat is een feit dat waar is, maar ja we zullen toch even moeten afwachten en kijken hoe die GeForce3 reageert op de sofware van nu en dan zien we wel verder.Op vrijdag 23 februari 2001 14:00 schreef Warez het volgende:
jah dat ligt eraan hoe dik je portomonee is he
Ik denk dat de Video kaart ontwikkeling dmv die GF3 wel een grote stap vooruit is gegaan .
Verwijderd
Als hij bevalt en inderdaad zo snel is koop je hem, anders zijn de ultra''s dan een stuk minder duur.
CoolOp vrijdag 23 februari 2001 14:52 schreef Gold_Leader het volgende:
Dan weet ik eenleuke Site voor jullie, geniet er maar vast van:
http://www.nvidia.com/products.nsf/geforce3_mac.html
![]()
![]()
![]()
:9~!!!!!!!!!!!!BETER de GeForce 3 is uit YES !!!!
Out of order...
En als videokaart een TNT2 Ultra
Out of order...
En morgen? We shall see
Out of order...
Preciezz JaOp zaterdag 24 februari 2001 21:20 schreef Da_Killah het volgende:
[..]
CoolMaar nu nog hier in Nederland te koop zijn
Ga ook een nieuwe videokaart kopen en zat ook eerst aan de Geforce2 Ultra te denken... nog steeds trouwens
Maar misschien ook beter om op de Geforce3 te wachten...
Nou ik denk een beetje eind Mei of zo, in Frankrijk zijn ze begin April er al!!, en daar zijn ze om gerekend zo''n 12 a 1400 piek, niet verkeerd hee!!!Op zaterdag 24 februari 2001 22:11 schreef Da_Killah het volgende:
Niet dat ik weet, daarom juist het bovenstaande berichtje van. Ik zit nu met AMD 1015mhz, 256mb pc133mhz sdram, asus k7v, sblive, 22" iiyama monitor, etc...
En als videokaart een TNT2 UltraZie, dat kan natuurlijk niet
Daarom wil ik zo snel mogelijk een nieuwe, maar ja, als iedereen de geforce3 aanraad moet dat ding wel snel te koop zijn. Zijn de datums al bekend over wanneer het hier in Nederland te verkrijgen is?
ECHT SPACE MAN!!
Out of order...
Verwijderd
ik had me ge-force DDR toen d''r tijd voor 600 piek en toen was ie net uit.. dus ondertussen zijn die prijzen zowat verbubbelt..
ok maarja je hebt ook wel wat
Dacht ut niet. een GF3 is toch denk ik velen malen beter dan die kaart van jou.Op dinsdag 27 februari 2001 01:30 schreef iefje het volgende:
IK HEB LEKKER BETERE VIDEOKAART :P:P:P:P:P:P:P:P:P EN JULLIE :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
eh nee dat hoeft voor mijn niet hoor, ik doe toch liever een GeForce 3 van Hercules.Op dinsdag 27 februari 2001 12:33 schreef tineau het volgende:
Als ik jou was ging ik voor een radeon, al was het maar voor de hoge 2d kwaliteit!
Ik heb nu de Hercules GeForce2 GTS 32 MB in me P3 en dat gaat best wel lekker in 2D en ik heb ook geen last van rollende beelden, zelfs met Red Alert2 niet, dus ik snap niet dat de GF3 daar in zou kunnen falen. ik denk dat de GF3 daar juist is in verbeterd en hij ondersteund nu ook volledig EMBM (Enviro-Mental Bump Mapping) net zo mooi als een Matroxje G400MAX.
Maar goed die GF3 moet mijn TNT2 Ultra vervangen in mijn Tbird 1Ghzje
Out of order...
Out of order...
Ik ga toch naar Frankrijk dit jaar (das over twee maanden) en daar zijn de GF3''s maar tussen de 1200 en 1400 piek (omgerekend). dus dat is niet slecht dacht ik maar.Op donderdag 01 maart 2001 23:18 schreef Da_Killah het volgende:
Ik heb ff die review op www.hardwareinfo.net bekeken die 2 hierboven staat. Erg goede review moet ik zeggen en als ik het er zo uit begrijp is het maar het beste om voorlopig nog geen geforce3 te kopen. 90% van de kaart wordt toch pas eind 2001/begin 2002 ondersteund in games en kun je pas optimaal genieten van je geforce3. Ik heb nu een TNT2 Ultra maar denk dat ik toch maar een Geforce2 Ultra ga kopen. Die is immers ook blazing fast
Het wordt trouwens de Hercules 3D PROPHET III
Verwijderd
ik heb hem ook gelezen erg goed maar het is toch echt een PREVIEW hoorOp donderdag 01 maart 2001 23:18 schreef Da_Killah het volgende:
Ik heb ff die review op www.hardwareinfo.net bekeken die 2 hierboven staat. Erg goede review moet ik zeggen en als ik het er zo uit begrijp is het maar het beste om voorlopig nog geen geforce3 te kopen. 90% van de kaart wordt toch pas eind 2001/begin 2002 ondersteund in games en kun je pas optimaal genieten van je geforce3. Ik heb nu een TNT2 Ultra maar denk dat ik toch maar een Geforce2 Ultra ga kopen. Die is immers ook blazing fast
Och ja tuurlijkik heb hem ook gelezen erg goed maar het is toch echt een PREVIEW hoor
Out of order...
w00t
Verwijderd
dus jij zou um kunnen regelen voor 1200 gulden. maar wanneer koop je um. kijk ik kan in september ongeveer (den zal de prijs wel gedaald zijn) ook voor 1200 krijgen
w00t
Out of order...
Nou!! Maar je frames per Second gaan er wel op vooruit!!! en de 3D MARK 2001 scoort ook wat prettigerOp zaterdag 03 maart 2001 22:51 schreef Da_Killah het volgende:
Op zich is het natuurlijk zinloos om nu een Geforce3 te kopen aangezien niks volledig gebruik maakt van de GF3 chipset. Pas volgend jaar of zo... Zal altijd wel uitlopen...
Ik heb namelijk een 300watter en wil een AMD 1,3 GHz kopen met geforce 3 (of 2 ultra)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
LOL aardig hoge energierekeningOp vrijdag 04 mei 2001 16:12 schreef Alain het volgende:
300 watt zal wel genoeg zijn denkik, anders zou die in de meeste pc''s niet goed werken (niet iedereen heeft 2 180 watt peltiers en een enermax 500 watt voeding).
denk ik...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik ga echt geen ultra halen, daar ben je ook nog steeds zat knaken aan kwijt.. Ik heb het geld niet om elk halfjaar een andere kaart te halen dus ik wil het meteen goed..
hij haalt de pixels hardware matig weg, alleen er zijn nog GEEN programma''s die dit ondersteunen..
eind van dit jaar pas.
het ligt aan je systeem, als die het nog wel een goed jaar volhoudt (qua snelheid ten opzichte van de gamez) raad ik je de 3 aan.
kan je ook niet eff zo''n kaartje voor mij krijgenOp maandag 07 mei 2001 15:00 schreef Seth.QT het volgende:
tjah ik haal mijn geforce3(asus) voor inkoopprijs, dat scheelt een grote duit. Volgens mij wassie laatste keer 1080,- maar die lijst is al weer een tijdje oud..