Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc
Volgens mij zijn het best redelijke monitoren. Als je niet erg hoge eisen (scherpte bij hoogste resolutie e.d.) steld zijn het prima dingen.
Verwijderd
Prima monitoren. We hebben op het werk een keer de Belinea 19"(goedkoopste uit de serie), aan een pc gekoppeld, geeft prima beeld, en zeker voor het geld, en beter dan m''n Hansnol
Heb ooit een Belinea 19" gehad (106020 geloof ik), als je ''m niet op 1600*1200 instelt is het best te doen. Hij doet nu dienst bij m''n ouders daar ik mezelf destijds verwend heb met een Diamondtron. Dan zie je wel duidelijk het verschil in beeldkwaliteit tussen deze twee.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Hardstikke goede monitoren.
Belinea / Maxdata is de grootste leverancier/producent van monitoren in duitsland. Ook in Nederland leveren ze prima service.
Ik heb zelf ook een belinea 17" met diamondtron buis, ging kapot door produktiefout en de volgende dag werd een spiksplinternieuwe aan mijn deur afgeleverd!
zie ook:
gathering.tweakers.net/showtopic/111189
Belinea / Maxdata is de grootste leverancier/producent van monitoren in duitsland. Ook in Nederland leveren ze prima service.
Ik heb zelf ook een belinea 17" met diamondtron buis, ging kapot door produktiefout en de volgende dag werd een spiksplinternieuwe aan mijn deur afgeleverd!
zie ook:
gathering.tweakers.net/showtopic/111189
Verwijderd
Mijn ervaring met een Belinea 17 inch is niet zo goed, ik vond het beeld nogal wazig en kreeg er een beetje koppijn van omdat ik er mee moest werken. En er gingen er redelijk wat Belinea monitoren kapot op mijn stage plek. Dus mijn vertrouwen in Belinea is niet zo hoog.
Verwijderd
ik heb de 105080, een 15", maar die haalt wel 1600*900-60hz 
en dat voor een 15".
bij 1024*768-85hz
800*600-110
640*800 dacht ik tot 140 (daar draai ik niet in)
greetz
en dat voor een 15".
bij 1024*768-85hz
800*600-110
640*800 dacht ik tot 140 (daar draai ik niet in)
greetz
Ik heb de 103010, een redelijke monitor voor een zeer matige prijs.
Ik ben er wel tevreden over, alleen je moet em niet vergelijken met bv. een diamontron-beeldbuis (Iiyama bv.)
Ik ben er wel tevreden over, alleen je moet em niet vergelijken met bv. een diamontron-beeldbuis (Iiyama bv.)
Verwijderd
Ik maak thuis al 3 jaar dagelijks gebruik van een 17" van dit merk. Nog nooit klachten gehad.....
Ik heb een 103040. Draai op 1024*768 op 100 hz..
En er was een keer bier!! overheen gegaan (bedankt DOdo 45) en heb Belinea opgebeld en ik kreeg gewoon een nieuwe!!!
En er was een keer bier!! overheen gegaan (bedankt DOdo 45) en heb Belinea opgebeld en ik kreeg gewoon een nieuwe!!!
Verwijderd
Voor het geld krijg je echt een hele goede monitor. Belinea is van de duitse fabrikant maxdata. Je kunt beter niet de goedkoopste uit de serie nemen want die is vaak wel wat minder.
De service is overigens onwijs goed. Als er binnen drie jaar iets met je monitor gebeurt krijg je zo een nieuwe!
De service is overigens onwijs goed. Als er binnen drie jaar iets met je monitor gebeurt krijg je zo een nieuwe!
Verwijderd
Zelf heb een Belinea 103065 en dat ding doet het echt goed. Nog nooit problemen gehad. De service is inderdaad erg goed.
Verwijderd
dan zal je mij wel niet aan de lijn hebben gehadOp maandag 14 mei 2001 17:10 schreef Brazza het volgende:
Ik heb een 103040. Draai op 1024*768 op 100 hz..
Plus ze hebben 3 jaar on-site garantie...ook wel relaxed
Verwijderd
en een heeeeeeel goede helpdesk, met heeel aardige mensen, die je graag willen helpen, en die vakkundig en professioneel te werk gaan 
maar ja we supporten wel goede monitoren, goede garantie en onsite ja.
alleen de wat goedkopere monitoren hebben af en toe een mankementje, maar ja wie niet
maar ja we supporten wel goede monitoren, goede garantie en onsite ja.
alleen de wat goedkopere monitoren hebben af en toe een mankementje, maar ja wie niet
Pagina: 1