Dat wil ik wel eens weten. lijkt me best bruut! Lijkt het dan net alsof je er midden in zit?
Hoe sluit je die dingen trouwens aan?
Hoe sluit je die dingen trouwens aan?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
''K heb hier een ASUS V6600 del met brilleke maar als ik em hier op 150 Hz douw krijg ik nog steeds gruwelijke koppijn. zelfs als ik em op 200 zet dan doet ie het niet fatsoenlijk. Het beeld is wel mooi maar der zit iets niet helemaal goed in die drivers ofzo.Op zondag 18 februari 2001 13:26 schreef The_oman het volgende:
De 3d brillen zijn echt voor de lol. Ik heb zelf ook zo''n ding voor op mijn Asus v7700 del gts + IIyama 19'' en ik moet zeggen dat het in de single player mode echt heel erg leuk is. Vooral special effects zijn Vet...
Heb geen last van koppijn, want ik heb een zeer hoge framerate, en wat nog belangrijker is: mijn monitor draait op 150 Hrz!
Dat betekend (gedeeld door 2) 75 Hrz met bril op, en daar heb ik echt geen last van!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.