Toon posts:

[BC3] PowerColor MX Twinview naar Quadro MXR !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik weet niet of er nog Gforce-Quadro ombouwers zijn maar ik heb zojuist mij PowerColor GF2-MX TwinView / TV omgebouwd naar een Quadro MXR. Na zoeken en stoeien zijn dit de weerstanden die verplaatst moeten worden.

R51->R49
R45->R44

Alleen jammer dat de flashchip nog niet herkent wordt door Nvflash 3.13 anders had ik er meteen een Synergy III van kunnen maken.

Suc6,

Mark

Verwijderd

nice job :D

Verwijderd

En hoe zit het met de TV-out, heb je die al getest? Ik denk er ook aan om de mod te doen. Neen, te laten doen door mijn electronica-studerende broer:):)

Verwijderd

Topicstarter
TV out doet het gewoon met de nieuwste ref. drivers. Alleen de synergy III bios kan ik nog niet flashen omdat de flashchip nog niet herkend wordt door nvflash 3.18

Verwijderd

Gaaf, ik ben hier ook net mee bezig. Gebruik je gewoon detonator drivers of de Elsa Synergy III v4.12.01.0756 drivers (of is dit standaard detonator ?) Anders gezegd: Bieden de Elsa drivers extra functionaliteit tov standaard detonator drivers ? (Kun je het display zowel in clone mode als desktop extensie schakelen ?)

Ik heb zelf trouwens een Cardexpert GF2 twinvieuw, maar verwacht dat het hier ook wel mee gaat lukken. Ben momenteel de lokatie van de weerstanden aan het herleiden want het is geen reference design...

Ben erg benieuwd, bedankt voor deze info.