[BC3] DivX Subtitles ?!

Pagina: 1
Acties:

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:33
In BSplayer zit "load subtitles", maar ik heb het nooit getest.
http://bsplayer.cjb.net/

PS waar download je ze eigenlijk?

Verwijderd

Heya everyone,

Ik zal wel weer een enorme achterloper zijn,:) maar DivX + Subtitles ? Das wel roelend, maar hoe werkt het ? Iemand enige hoe of dit aan de praat te krijgen is ? Ik heb wel wat sites gevonden waar je subs kan downen maar negens word uitgelegd hoe je het moet doen en welke progs je nodig heb... iemand enige opinion ? :?

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

divx.pagina.nl

ik vond zelf trouwens Radlight hiervoor een fijn proggie. Werkt goed met m''n Matrox DH (fullscreen op secundaire monitor), je kunt de verticale positie van de ontertitling instellen, het letter typezelf aanpassen, etc.

ed.
het werkt trouwnes ook met Windows Mediaplayer. Je hebt dan een een sub nodig in .smi formaat. en dan ff bijscrift aanvinken. zorg wel dat de sub de zelfde naam als de het DivX-je heeft
/ed.

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:29

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Power DVD kan het ook gewoon laden dacht ik!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

www.divx-digest.com/index.html is een goede pagina voor ondertitels en programma''s voor ondertiteling.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 23:07

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Wie van jullie heeft BSplay werkend met een Matrox G400? Bij mij doet ie ''t nie ;(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• DarkShadow
  • Laatst online: 21:53
ik heb een soort aangepaste versie van mediaplayer, kan je ook de subtitles erbij laden. DvLad heet hij.
Werkt goed, en is mooi.
Khad eerst een player, die ook subtitles ondersteunde, maar die was verschrikkelijk lelijk.

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 20:17

Dizzy

Where am I?

wie kan mij vertellen wat ze het beste programma vonden voor subtitles?

en kunnen subtitles ook eventueel ingelezen worden door windvd?

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• Bar_en_boos
  • Niet online
In Bsplayer kun je inderdaad gewoon subtitles laden. Eerst film laden, daarna met de rechtermuisknop (?) subtitles laden. En dan maar hopen dat ze synchroon lopen.
Pagina: 1