[BC3] Gelikte 3D Demo''s als 3DMark... :9~

Pagina: 1
Acties:

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Hallo,

Weten jullie nog mooie 3D benchmarks/demo''s zoals: 3DMark2000, Dagoth Moor Zoological Garden, etc?

Het gaat me vooral om de demo functie.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

XL-R8R, zelfde makers als 3DMark.
Final Reality, wel oud, maar OK.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

op www.crytek.com schijnt ook een mooie demo te dl-en zijn, maar ik heb geen geforce, en die heb je er wel voor nodig :(

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016

• zork
Bedankt allemaal! Ik ga alles downloaden of laten downloaden (heb maar een 56k modempje...). Let''s wock ''n woll ;)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

je hebt zo''n demosite, http://tranzmit.demonews.com/ heb 14 dagen terug 2 cd''s gekregen van een ex-collega welke ff de FTP site had leeggetrokken :9~

Verwijderd

Ga op tranzmit maar eens op zoek naar lapsus van maturefurk..... ontzettend goed.

Tranzmit.demonews.com is goede leech source, maar aan zijn reviews heb je geen fuck, hij is nogal demo-leek.

ftp.scene.org/pub/parties/2000/
Zou ik zeggen.

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Misschien is X-isle een goede demo, werkt alleen op geforcekaarten en beter, maar ziet er dan ook echt super uit, het ondersteund alle nieuwe 3d-functies!
Het kan ook benchmarken, maar je hebt er echt een recente videokaart voor nodig. Het werkt ieder geval op recente nvidiakaarten, misschien ook wel op de ati radeon.
Het engine is echt super!

www.crytek.com
http://www.crytek.de/hp/xisd.htm (voor download)

Verwijderd

Ik kan wel wat voor je burnen als je dat wil, de grote demos zijn over het algemeen beetje te groot om te downen met een pstn verbinding....
Of de baas moet het voor je dokken....

• saturn21
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 19:32
<caps>

V I P 2 !!!!

ERG VETTE DEMO!!! :D

</caps>

De downloaden op o.a. www.scene.org (-> viewing tips -> Demos 2000)

Was allang niet meer zo onder de indruk van een ''scene'' demo sinds de tijd van Final Reality 8-)

• zork
Op donderdag 01 februari 2001 00:33 schreef B-Top het volgende:
Ik kan wel wat voor je burnen als je dat wil, de grote demos zijn over het algemeen beetje te groot om te downen met een pstn verbinding....
Of de baas moet het voor je dokken....
Hallo B-Top, als het goed is wordt het een en ander al voor mij gebakken door iemand, maar ik weet niet of hij alles doet: in ieder geval wel van http://www.3dgpu.com/files/demos/index.cfm en nvidia.com

Maar als ik nog wat nodig heb, zal ik het zeggen (downloads off course ;))

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
http://www.demoscene.ru

alle 3d demos ooit. op 1 site

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

GLMARK te halen op www.vulpine.de is errug mooi, is wel 50 meg maar als je een geforce hebt ziet et er erg mooi uit

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Crytek''s X-Ilse vind ik 1 van de vetste demo''s, er zit zelfs een verborgen code in om de interactieve mode aan te zetten! (nee ik heb em nog niet gevonden:()

GL Excess en Vulpine zijn ook wel geinig..

Niet op voorraad.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:41

Wildfire

Joy to the world!

nVidia heeft op haar site ook flink wat demo''s staan. Ze zijn wel allemaal geoptimaliseerd voor de GeForce (vaak werkt het eigenlijk alleen maar goed op GF2 of zelfs GF3). Maar ja, wel moooooooooooi! :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

wacht eens....er moet hier nog een draadje liggen op GoT.
Pagina: 1