I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
Ik weet dat het idd problemen gaf, maar ik denk dat je even de search moet gebruiken, want het staat me bij dat het eerder aan de orde is geweest.
Ik kon niets nuttigs vinden bij de search. Een topic was wel bijna hetzelfde, maar daar kwam geen nuttig antwoord uit.
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen, Judaz?
Bij mij werkt het ook maar heb allen zwart-wit beeld
Ik gebruik de Hercules 6.34 drivers. De Detonator 7.17 werken BTW ook gewoon. Je moet wel een actieve verbinding met je TV hebben anders werkt het inderdaad niet
http://come.to/tvout
gewoon tv control centre gebruiken, doe ik ook, opstarten, goede uitgang selcteren, aangeven dat je beeld o[p de monitor en tv wilt (als je monitor dit ondersteund) en voila, klikken op het tv ikoon en klaar, beeld op tv en monitor
gewoon tv control centre gebruiken, doe ik ook, opstarten, goede uitgang selcteren, aangeven dat je beeld o[p de monitor en tv wilt (als je monitor dit ondersteund) en voila, klikken op het tv ikoon en klaar, beeld op tv en monitor
Zo doe ik het ook Unknown.
Let op dat europese schermen PAL zijn. Zorg voor recente drivers.
edit: smurf je hebt hem waarschijnlijk op NTSC staan terwijl je tv dat niet aankan.
edit: smurf je hebt hem waarschijnlijk op NTSC staan terwijl je tv dat niet aankan.
Ik bedoelde eigenlijk 2 monitoren......maar een tv erbij lukte ook niet, dus in ieder geval nog bedankt.
Verwijderd
Hij heeft waarschijnlijk een Gainward Cardexpert Geforce 2MX GS Twinview + Tv-Out, houd daar maar rekening mee.
Je kan ook gewoon 2 videokaarten gebruiken, op dit moment gebruik ik er drie! Dus triple view
Klopt!Op donderdag 18 januari 2001 18:58 schreef Bendertino het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk een Gainward Cardexpert Geforce 2MX GS Twinview + Tv-Out, houd daar maar rekening mee.
Nee dat heb ik niet, gewoon PAL-G of PAL-B maakt allemaal niks uit. Maar misschien met die TV tool!:)Op donderdag 18 januari 2001 17:35 schreef Judaz het volgende:
Zo doe ik het ook Unknown.
Met dat TVOut proggie krijg ik een lullige 800x600 resolutie met zeer lage vernieuwingsfrequentie op mijn monitor zodra ik kies voor dual-view
Is hier niets aan te doen?
Ik heb een LeadTek GeForce 2 MX DualHead kaart.
Ik heb een LeadTek GeForce 2 MX DualHead kaart.
Gebruik de nVidia versie 12.0 drivers van http://www.evga.com/support/support.ihtml?page=drivers.ihtml indien je een twinview kaartje hebt met een nVidia chipset (bijv Leadtek GeForce2MX DH Pro). Werkt dan perfect!
Pagina: 1