Kun je je moederbord gewoon in je kast schroeven of moet er een ringetje tussen de schroef en je mobo? (natuurlijk eerst zo''n "dubbel schroefje op je kast)
Nee.... hoeft geen extra plaatje tussen voor isolatie.... ik heb de eilandjes rondom die gaten nog niet goed bekeken, maar ik kan me indenken dat het mobo ook via die schroeven geaard kan worden; door contact te maken met de kast. btw.... al zou je wel van die plastic ringetjes gebruiken, loop je alsnog de kans dat het mobo met de schroefjes in aanraking komt.... Gebruik je ze wel, loop je uiteraard wel wat minder kans om je mobo te beschadigen met het aandraaien van de schroeven...... mja... je moet wel erg lomp bezig zijn wil je het voor elkaar krijgen om op zo''n manier je mammaplank te beschadigen.
Verwijderd
Als je een nieuwe kast gebruikt niet de afstandhouders die bij je kast horen vergeten te monteren op de plaat waar je het mobo op schroeft. Als je het mobo zo op de plaat schroeft doetie het nooit meer..... Dus afstandhouderds tussen plank en plaat bevestigen.
Verwijderd
Ik ben nu ook bezig mijn eerste Mobo te bevestigen. Hier zitten in een zakje bijgeleverd koperen schroefjes, waar achterop nog een schroef past. Deze koperen draai ik dus op mijn kast en daarachterop draai ik mijn Mobo aanvast? Of moet er nog iets tussen van kunststof?
Bedankt voor jullie reacties!
Bedankt voor jullie reacties!
Verwijderd
Ah, mooi bedankt!
Er hoeven dus geen kunststof ringetjes aan te pas te komen. Nogmaals bedankt!
Er hoeven dus geen kunststof ringetjes aan te pas te komen. Nogmaals bedankt!
Pagina: 1