Toon posts:

[BC3] Sisoft Sandra verzint er temperatuur sensors bij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar maanden een ABIT VT6x4, en die heeft, dacht ik, 1 sensor op het moederbord. Volgens BIOS, handleiding en Via Hardware Monitoring proggie.

Nu installeer ik onlangs SiSoft Sandra Millennium en die gaat mij ineens doodleuk vertellen dat ik ook een temperatuur sensor in mijn voeding heb en een bij mijn processor :?:?

Die processor zit trouwens ook nog op een Slot1 --> Socket370 convertor....

Opvallend is trouwens dat de gegevens die VIA monitor en Sisoft Sandra allebei weergeven nog van elkaar verschillen ook :'(

Wie roept????? bvd dank

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Geloof je BIOS, mevrouw Sandra heeft nogal vaak last van eigen ideeën en eigenwijsheid.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Sandra Zuigt.
Bij mij zegt ''ze'' dat ik een AMD athlon Tb heb , ik heb gewoon een athlon

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

een hond heeft in zijn tong ook koelers zitten dus waarom zouden te sensors niet bestaan?!?, honden koelen niet af door zweet.... ook hun voeten zijn een goede afkoelingsbron... sandra vind ik ook een bitch (vrouwtjeshond) probeer een ander programma (zoals motherboardmonitor 5.02 )

Verwijderd

Op zondag 19 november 2000 18:49 schreef sheijtel het volgende:
Ik heb al een paar maanden een ABIT VT6x4, en die heeft, dacht ik, 1 sensor op het moederbord. Volgens BIOS, handleiding en Via Hardware Monitoring proggie.

Nu installeer ik onlangs SiSoft Sandra Millennium en die gaat mij ineens doodleuk vertellen dat ik ook een temperatuur sensor in mijn voeding heb en een bij mijn processor :?:?

Die processor zit trouwens ook nog op een Slot1 --> Socket370 convertor....

Opvallend is trouwens dat de gegevens die VIA monitor en Sisoft Sandra allebei weergeven nog van elkaar verschillen ook :'(

Wie roept????? bvd dank
het klopt wel vraag anders maar zelf aan microsoft

in de nieuwen P2/3/4 zit een interne ( dus in de core ) verwerkten tempsensor

en in je voeding zit er ook een darom als je bv kortsluiting maakt in je Pc dan moet je 10 a 15 sec w8 en deze ppc doet het gewoon weer

Verwijderd

Als je aansluitingen op je moederbord hebt voor extra sensors, maar geen extra sensors hebt aangesloten dan geeft hij toch een temp. af.

De sensor is gewoon een warmtegevoelige weerstand van 10k.
Als je geen weerstand gebruikt, de pootjes van aansluiting steken dan gewoon in de lucht. Dan heb je een oneindige weerstand.

Dit resulteerde bij mij in een voedingstemp. van -48 graden.

En dit zonder peltier :)

Verwijderd

hehe lekker :)
Pagina: 1