Toon posts:

[BC3] DURON 1110 ! met CO2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Buren hadden wat CO2 (feesje). Dus ik denk, emmertje vullen.

Hield het goedje voor mijn sukker (2 x pabst, karton en veel tape) die de koude vapeur op zijn beurt tegen de pelter blies.

Opgestart met 10 * 100 = 1000 mhz, vervolgens met softFSB in stappen van 10 mhz omhoog.

Zie hier het resultaat: 700@1110.

1130 lukte nog, maar freezde bij maken screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://www.robin-seijdel.myweb.nl/duron700@1110.jpg

Verwijderd

nice

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Cool...Maar toch ranzig dat je de active desktop aan hebt staan :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
nobody is perfect,

ranzig is het wel

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 20:44

Opa

Nu Multifocaal!

Mooi resultaat.
Volgende keer ff croppen in PSP tot je plaatje in de standaard kolom past.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

PS waarom heb je paint open staan? :PPP

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja.. wie is er nu dom! :P
Als je met Print Screen screenshots maakt zul je ze toch ook ergens in moeten pasten, niet?

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03:08

heuveltje

KoelkastFilosoof

om te pastem i presume :)

maar echt opgeruimd is die desktop van jou ook niet, maar wel lekker snel

* heuveltje die met zijn msi niet eens kan overklokken :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 17:29 schreef Alchemy het volgende:
PS waarom heb je paint open staan? :PPP[/quote]omdat het nep is >:)

(ps: nee het is wel echt denk ik )

Verwijderd

Topicstarter
paint om te pasten.

Zoals te zien is in taskbar het bestand duron 700@1100 geopend, zijnde de vorige stap (10mhz per keer). Dit vergroot de autenticiteit van mij claim (slechte geesten zullen zeggen dat dit ingecalculeerd is).

Desktop is inderdaad prakkig, maar ik had net windows opnieuw geinst. Vandaar ook de active desktop.

Ik denk trouwens niet dat ik ''t nog eens ga proberen, alles was me iets te nat. Hoe koud is CO2 damp eigenlijk ? Eigenlijk gesloft dat niks kapot is.

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 22:04
Welk mobo gebruik je? Ik heb SoftFSB namelijk niet aan de praat gekregen met m''n A7V. Ik gebruik dus nu CPU-FSB (ook een zeer handig programma).

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

Verwijderd

Topicstarter
Zoals screenshot liet zien, phaselink PLL205-01 = Abit KT-7 raid.

Ook gebruik ik CPUcool, daar zit CPUfsb ingebouwd, plus allemaal geile opties, zoals automatische fsb verlaging bij bepaalde temperaturen, ingebouwde koeling (rain-achtig), allerlei monitors, shut-off functies, cpu-optimalisatie, memory optimalisatie etc.

Verwijderd

wat was de core voltage hierbij ?

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
vast Co2 is iets van -80
maar je kunt een blokje in je blote handen houden .. voelt ongeveer aan als een ijsblokje, alleen wordt niet nat :P

* Ronald heeft ervaring :P

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:16
ben je wel lekker met je vasthouden???:?
je verbrand je klauwen wwar je bijstaat:)
tenminste...dat zei me dokter toen die me wratten weghaalde

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Verwijderd

Hij heeft het gewoon zitten veranderen in paint, want het bestand heet al durin 700@1110 of zo en als je hem alleen pasat heet het document 1 ofzo

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Wraten worden dan ook weg gehaald met vloeibaar stikstof ... (-180C)
Overigens kan je vast CO2 en vloeibaar stikstof gewoon in je handen houden / over je handen gieten zolang je er maar voor zorgt dat de contacttijd kort is ...
Dus vast CO2 van de een naar de andere hand heen en weer gooien en vloeibaar stikstog over je handen gieten en je handen ''wassen'' er in ...

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
darkman, core voltage was 1,95 (1.85 in bios). Heb spullen wel in huis voor mobo-mod (dan kan ie tot 2.05), eerst oefenen met solderen.

Patrick: als je goed gelezen had, had je ook gelezen dat ik steeds in stapjes van 10 mhz omhoog ging, screenshot maken, pasten in paint en opslaan. Vervolgens weer 10 mhz omhoog. In paint staat dan nog de voorlaatste poging open, die wordt meegepast in de volgende stap. In het geval van 1110 mhz dus de 1100 mhz poging. Het is ook een beetje moeilijk om in een screenshot al het paint-bestand te zien dat je net ge screendumpt hebt. Is boute mindfuck als het wel lukt.

Het bestand wat je ziet is dus duron700@1110, wat ook te zien is door met rechtermuisknop te klikken op pic.

Zo duidelijk ?

Verwijderd

Hoop moeite. Ik heb een Duron 600@1100 stabiel met gewoon een Alpha cooler. (wel 2,42v)

Hij start nog op bij 1150 mHz, maar dan crash bij opstarten Windows.

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Hij zegt dat hij net windows opnieuw heeft geinstalled, en dat daarom zijn active desktop aanstaat, maar hij heeft wel veel stuff voor een "net nieuwe" clean install....

gr33tz

P.S. Wel koel zo''n Duron op 1100 *D

Verwijderd

Topicstarter
Je zus, je moet hier ook wel op je woorden letten zeg.

Nieuwe windows install is bij mij een ghost dump van volledige installatie, zonder gexperimenteergedrag (zonder f**kce up dll''s, etc).

Jullie zijn gweoon jaloers.!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:16

Wimo.

Shake and Bake!

2,42v
Uh?!? bende gek ofso ? |:(

Verwijderd

Topicstarter
2,42 is indedaad wel een beetje veel jongeman. Wist niet dat gemodde a7v''s zo hoog kwamen.

Ik ben wel eens tot 1,1 gekomen: geboot met 5 * 100, en toen met CPUcool naar 450 mhz.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:20

Kvn

Op woensdag 15 november 2000 02:17 schreef eddepet het volgende:
ben je wel lekker met je vasthouden???:?
je verbrand je klauwen wwar je bijstaat:)
tenminste...dat zei me dokter toen die me wratten weghaalde
Late offtopic reactie : deed dat nou pijn?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
heel wreed >:)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

tof :P

39

Verwijderd

Aardig ;)

Toch hou ik het liever op luchtkoeling, 1111 is mij even genoeg, 1150 wil ook wel maar als je tot het randje gaat ga je misschien net te ver.

Succ6 !! :P

Verwijderd

De hoogste Duron is bij mijn weten een op 1350 MHz met water en pelt van een of andere spaanse kerel ... indrukwekkend, al moet je rekenen dat dat ding niet bijzonder veel sneller is dan een Duron op 1000

JCviggen
Pagina: 1