[BC3] MSI K7T Pro/ Pro II

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik wil de Pro II kopen (uiteraard) maar het probleem is nu, las ik hem online wil bestellen kan ik niet zien of het wel echt een pro II is of niet, heeft deze een ander nr dan de pro? is dat MS-6330 of is dit juist de pro II? graag ook een adresje waar ik dit apparaat dan kan gaan shoppen en wat hij moet kosten, bedankt.

The PyroPath

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

MS-6330 is de k7T pro
De K7T pro2 wordt waarschijnlijk gewoon Pro2 genoemd
check de <a href="http://www.msi.com.tw">msi site</a> maar eens.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Waarom staat dat bord nu weer niet op de nederlandse site? wat een stelletje stakkers, naja eens kijken of we dat bordje ergens kunnen shoppen in NLD
suggesties iemand?

MZZLS The PyroPath

Breek je nek voorzichtig

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Ik zag hem vandaag bij Comptechworld staan.
Persoonlijk zou ik de Soltek kiezen, deze heeft ook ATA100 Support en is net zo stabiel

Hop,hop,hop!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 15:48 schreef basset het volgende:
Ik zag hem vandaag bij Comptechworld staan.[/quote]en waar is dat?

URL maybe?
BVD

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

http://www.eynstein.nl voor de msi

is die soltek beter??

Verwijderd

Ik lees redelijk vaak dat de MSI problemen kan gaan opleveren met een geforce kaart?
Kan iemand hier wat oververtellen.
Wanneer je geen asus of abit wil (prijs bv) welk mobo raad je dan aan EPOX/Soltek/MSI/chaintech.
Wie heeft er tips!

bvd

Bas

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Wat is het verschil tussen de pro en die andere? ik krijg 1 van 2en woensdag met Tbird 900 :9 + 128 MB RAM voor 900 piek :P:(:P

Mijn iRacing profiel

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:12

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

pro= geen multiplier mogelijkheden, ATA66
proII=wel multiplier mogelijkheden, ATA100

vooral die multiplier optie is vaak interresant... ik heb dus de proI :(

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 13:33 schreef bjanssen het volgende:
Ik lees redelijk vaak dat de MSI problemen kan gaan opleveren met een geforce kaart?
Kan iemand hier wat oververtellen.
Wanneer je geen asus of abit wil (prijs bv) welk mobo raad je dan aan EPOX/Soltek/MSI/chaintech.
Wie heeft er tips!

bvd

Bas[/quote]Ik heb onlangs voor vrienden twee systemen met MSI6330 en respectievelijk Duron 600 en 650 + GEFORCE256 in elkaar gestoken. Het ene systeem met Win98 English en het andere met Win ME Nl. Beide systemen draaiden zonder enig probleem. Heb beiden uitvoerig getest in Quake 3, Unreal Tournament, Unreal, SOF, ea. Geen enkel probleem gevonden zolang de laatste drivers geïnstalleerd werden en de laatste patches van de games gebruikt werden.

Verwijderd

Sorry ik bedoelde problemen met de pro2 en niet de pro1 ( MSI6330=toch pro1)

bas

Verwijderd

Nou heb ik zaterdag een Pro2 (MS-6330) gekocht met Duron 700, maar ik krijg het hele apparaat niet aan de gang. Hij stopt met opstarten bij de Memory Detection Test... Wat is hier het probleem en hoe los ik het op?? Er zit BTW een gloednieuwe 128MB PC-133 in, die werkt overigens, dus dat is niet het probleem...

Verwijderd

zijn er geen lampjes, ik heb op mijn bord, k7t turbo allemaal ledjes, zo zie ik precies wat aan de hand is, mooi mobo hoor.. topper!

Verwijderd

Die lampjes zijn er inderdaad, maar dat is voor mij oud nieuws... Ik vind het gewoon vreemd dat ie niks doet. Ben al aan het corresponderen met MSI Nederland... misschien kan ik daar mijn mobootje omruilen.

Verwijderd

Op dinsdag 07 november 2000 15:41 schreef Esoteric het volgende:
MS-6330 is de k7T pro
De K7T pro2 wordt waarschijnlijk gewoon Pro2 genoemd
check de <a href="http://www.msi.com.tw">msi site</a> maar eens.
Ehh..

MSI-6330 rev 1 -> K7t Pro
MSI-6330 rev 2 -> K7t Pro 2 & K7t Pro 2a (zal nog wel een onderscheidt in rev zitten denk aan rev 2.0 en 2.1)
MSI-6330 rev 3 -> K7t Turbo

Zoals je ziet het zelfde mobo alleen een nieuwe revisie. Dus zelfde ontwerp alleen geupgrade. Daarom zijn inprinciepe de biossen ook gelijk. Alleen de raid zit er dan nog appart bij.

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:33
heb ook deze mobo, met athlon 1200, samen voor 660 + 375 = 1035,-- gekocht bij Norrod.

Draait nu stabiel op 1425 MHz :) :)

Is trouwens de raid uitvoering, let daar op. Het betreft een promise light controller.

Superstabiel bordje. VOor het geld dat je uitspaard van het niet kopen van de Abit raid, koop je een cooler.

p.s. Ik weet dat abit goed is, heb zelf ook de kt7 raid van Abit, maar MSI is goed... Heel goed.

Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar

Pagina: 1