Een cliche is ooit origineel begonnen
Daar had ik dus nog geen seconde aan gedacht 
Nooit te oud om te leren dus.
Zenk joe verrie mug, Pirm1 (ben jij de eerste van velen?
)
Nooit te oud om te leren dus.
Zenk joe verrie mug, Pirm1 (ben jij de eerste van velen?
Ik heb zo''n Abit slotket converter op m''n BE6-II (PIII700) Ik heb gehoort dat als je de voltage op de converter instelt dat ''ie stabieler loopt. Ik heb nu m''n voltage op 1,9 (softbios III) maar wel met zéér acceptabele temperaturen.
U daar, Zeg het maar!
U daar, Zeg het maar!
En hoe heb jij het voltage dan op 1,9 gekregen als je dat niet met de converter hebt gedaan?
Heb hier het plaatje eruit gehaald op 1.8 gezet, erin, opgestart en TADA!! default is nu 1.8 volt waardoor de grens naar boven ook is opgeschoven naar 2.05 volt
jan
ps soltek slotket
jan
ps soltek slotket
Bij mijn Abit BE6-II staat het (net als m''n vorige BE6-II) gewoon in het bios -> die gaat tot 1,95 volt... No problems. Op m''n converter staat alles op ''default'' maar daar kan ik nog ''s naar de 2,xx ... Doen we maar niet... Beetje eng, chippies bakken
Wat voor processor hebben jullie?
Da''s wel ff belangrijk aangezien mijn celly 400 tot 2,3 kan, maar zo gauw ik er de celly2 566 in doe kan ik een voltage tot maar 1,75 uitkiezen.
Waarom je dan met je (voltage tweakbare)adapter op default, hogere waarde kunt invullen is mij een raadsel.
Da''s wel ff belangrijk aangezien mijn celly 400 tot 2,3 kan, maar zo gauw ik er de celly2 566 in doe kan ik een voltage tot maar 1,75 uitkiezen.
Waarom je dan met je (voltage tweakbare)adapter op default, hogere waarde kunt invullen is mij een raadsel.
Updeet.
Heb net een Asus converter gekocht, "works like a charm".
Voltage op 1,85; 566@952
969 vertikt ie, maar het voltage nog verder verhogen vind ik een beetje spannend worden.
(zit nu al 23% boven default)
Al met al toch een geslaagde poging
Heb net een Asus converter gekocht, "works like a charm".
Voltage op 1,85; 566@952
969 vertikt ie, maar het voltage nog verder verhogen vind ik een beetje spannend worden.
(zit nu al 23% boven default)
Al met al toch een geslaagde poging
Ik heb ook een soltek c-tuen converter maar hoe heb je dat gedaan?Op vrijdag 27 oktober 2000 23:59 schreef jahako het volgende:
Heb hier het plaatje eruit gehaald op 1.8 gezet, erin, opgestart en TADA!! default is nu 1.8 volt waardoor de grens naar boven ook is opgeschoven naar 2.05 volt
jan
ps soltek slotket
Life goes as it goes.
Pagina: 1