Toon posts:

[BC3] FIF P2 350 (aldi pc) overklokken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft zo''n FIF P2 350 staan. Nu had ik de FSB op 112 gezet. Alleen maar blauwe schermen. Ligt dit aan het geheugen of aan de processor?? Hoe kan ik zo''n p2 350 onlocken?? En hoe ver kan ie dan onegveer? iemand ervaringen ?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:06

4POX

Everybody is wired

Op die plank zit een VIA chip.. En nee, die zijn niet gek op een hogere FSB... Na de upgrade naar een intel-bx kon hij 133 stabiel halen

AKA Rinkel weblog

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:14
ik heb dat ding ook gehad.. meer dan 103 fsb wou niet. (het helpt natuurlijk ook niet echt dat je bijv. het voltage niet kan verhogen)

ik heb de proc niet op andere planken geprobeerd, ik heb maar een nieuwe plank+celly+meer geheugen+andere voeding in het ding gezet.

de plank en proc verkocht.

Verwijderd

wordt te heet denk ik, probeer een goede cooler

Verwijderd

Ja ik weet het een hele oude topic.
Maar ik heb hier zo''n oude fif liggen.
Wie weet welk merk moeder bord het is.
Wie weet welk moederbord in die PII 350 van de aldi zat dus.

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 23:27
Heeft iemand nog de bios file van de FiF motherboard?
..
Ik heb hem geflash met een gewaardige bios.. alleen de onboard-VGA doet het nu niet meer. En stom... geen backup van de oude bios gemaakt.

..

Board ondersteund nu wel HD tot 32 Gb.

Maar ja.. wil toch wel erg graag de onboard-vga gebruiken.

gaarne mailen naar <cut>

[ Voor 3% gewijzigd door RedHead op 18-04-2022 19:39 . Reden: email adres verwijderd ]

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Tis een Chaintech mobo, check even het type icm Sisoft Sandra. Fif is alleen diegene die de PC in elkaar heeft gezet. Ik heb bij mijn ouders thuis dezelfde namelijk staan. Ik zal proberen in het weekend (ik kan niet eerder) een Bios image te maken voor je!

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik heb net even iets snel met mijn paps kunnen regelen dat hij effuh de image heeft gemaakt. Heb hem vervolgens op mijn webspace gegooit. Dit is natuurlijk wel op eigen risico HE! Maar je hebt nu toch al niet veel aan dat mobo.
http://members.home.nl/eisbar/BIOS.zip

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Pagina: 1