Toon posts:

[BC3] bios voor Philips P3300

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat iemand een suggestie heeft waar ik wel antwoord kan krijgen: zou er een Philips gebruikersgroep zijn?

Verwijderd

Topicstarter
3 Maanden geleden schreef ik onderstaand bericht, helaas heeft er nog niemand gereageerd. Ik probeer het dus nog maar een keer. Het zou mooi zijn, dan kan ik dat ding als fileservertje gebruiken. I.i.g krijg ik Žm nu niet opgestart (het ding ziet zijn eigen hd niet)

Ik zoek een bios (flash bestand) voor een oude Philips "P3300" (of 3302). Wie een url voor zoŽn flash weet, heel graag ...

Bedankt alvast!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heb je al op http://www.pcstuff.philips.com gekeken of hun gemailed?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Die url had ik nog niet gevonden. Bedankt !

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 02 maart 2001 15:30 schreef Dutch Treat het volgende:
Die url had ik nog niet gevonden. Bedankt !
Ja, de site van Philips blinkt helaas niet uit in duidelijkheid nee, heb ooit ook 2 uur naar deze URL zitten zoeken...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Antwoord via de mail van Philips gehad: "ondersteunen we niet meer". Vroeg ik ook niet, wilde gewoon een bios file van de FTP server oppikken. Maar dat is ze zeker te ingewikkeld.

Mocht oemand nog een suggestie hebben waar ik zoŽn bestandje kan vinden ...? Weet iemand of er een Philips PC gebruikers ng of mailing list is? Lijkt mij echt iets voor Philips personeel om zoiets te hebben ...
Pagina: 1