Al een paar keer iets over gezien dat A7V gebruikers tijdens het opstarten boven in het scherm over de volledige breedte een (lijkt wel een beetje een barcode) balk onstaat die bestaat uit +/- 7 mm lange, vertikale streepjes. Het komt bij mij niet vaak voor maar als het gebeurd slaat alles vast en mag ik resetten.
Wie heeft hier nog meer last van (ook andere moederborden?) en heeft iemand al een oplossing, een verse install helpt alvast niet.
A7V (Duron600@840 (105*8,0) Vcore 1.7) icm Guillemot GeForce DDR
[edit]
toch eens leren om een post na te controleren op typo''s, anders word het wel erg verwarrend.
de cpu is dus niet ondergeklokt, het bord is niet verrot (het komt best wel vaker voor, ook bij anderen), bij default settings komen de streepjes ook wel eens voor.
blijkbaar geeft een 8 ) dus een "cool"smilie - zonder spatie tussen 8 en )-
dat is dus ff lastig toen ik (105 * 8 ) wilde typen.
Wie heeft hier nog meer last van (ook andere moederborden?) en heeft iemand al een oplossing, een verse install helpt alvast niet.
A7V (Duron600@840 (105*8,0) Vcore 1.7) icm Guillemot GeForce DDR
[edit]
toch eens leren om een post na te controleren op typo''s, anders word het wel erg verwarrend.
de cpu is dus niet ondergeklokt, het bord is niet verrot (het komt best wel vaker voor, ook bij anderen), bij default settings komen de streepjes ook wel eens voor.
blijkbaar geeft een 8 ) dus een "cool"smilie - zonder spatie tussen 8 en )-
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀