Heb vanmorgen een nieuw moederbordje in m''n systeempje geprikt, alles weer netjes aangesloten, maar bij het opstarten krijg ik geen beeld, alleen een lange piep van de pc-speaker.
Oude Mobo: Abit BP6
Nieuwe Mobo: Aopen AX63Pro(Via Apollo pro133)
Overige:
- 3dfx Voodoo3 agp
- 100mbit netwerkkaartje
- Aureal Vortex2
- Hollywood+ DVD
- Diamond Fireport40
- 33k6 modem (isa)
- 128MB PC133 sdram
- socket 370 366Mhz celeron(op een Soltek SL-02A++ converterkaartje)
- cd-rom, cd-writer en DVD-drive(SCSI)
- 13,5GB IBM HD
In eerste instantie alleen het moederbord verwisseld, en alles weer aangesloten. Daarna ook geprobeerd te booten met alleen AGP kaart. Celeron op zowel 550 als 366, met zowel een no-name converterkaart, als de Soltek. Ook gecontroleerd of de videokaart goed in het AGP-slot zat, wat het geval was. Tenslotte ook proberen te booten met een lege, vers geformatteerde HD. Het probleem blijft hetzelfde. Wie kan me helpen?
Daytona
Oude Mobo: Abit BP6
Nieuwe Mobo: Aopen AX63Pro(Via Apollo pro133)
Overige:
- 3dfx Voodoo3 agp
- 100mbit netwerkkaartje
- Aureal Vortex2
- Hollywood+ DVD
- Diamond Fireport40
- 33k6 modem (isa)
- 128MB PC133 sdram
- socket 370 366Mhz celeron(op een Soltek SL-02A++ converterkaartje)
- cd-rom, cd-writer en DVD-drive(SCSI)
- 13,5GB IBM HD
In eerste instantie alleen het moederbord verwisseld, en alles weer aangesloten. Daarna ook geprobeerd te booten met alleen AGP kaart. Celeron op zowel 550 als 366, met zowel een no-name converterkaart, als de Soltek. Ook gecontroleerd of de videokaart goed in het AGP-slot zat, wat het geval was. Tenslotte ook proberen te booten met een lege, vers geformatteerde HD. Het probleem blijft hetzelfde. Wie kan me helpen?
Daytona