Ik ben op zoek naar een supersocket7 moederbord maar geen enkele winkel lijkt er nog eentje op de plank te hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar een Asus P5a-b vanwege de goede oc-mogelijkheden maar een moederbord met dezelfde kwaliteiten is ook prima. Weet iemand nog een winkel waar ze op de plank liggen?
MultiPC heeft deze: DFI K6BXV3+ Retail
voor 245, is wel met de MVP3, hoe het met overklokken zit weet ik niet. Zelf heb ik de Gigabyte GA-5AA, die is erg lekker en klokt goed over, je zou de Regenboog eens kunnen bellen of ze er nog een hebben liggen, een tijdje terug hadden ze ze nog
voor 245, is wel met de MVP3, hoe het met overklokken zit weet ik niet. Zelf heb ik de Gigabyte GA-5AA, die is erg lekker en klokt goed over, je zou de Regenboog eens kunnen bellen of ze er nog een hebben liggen, een tijdje terug hadden ze ze nog
Ben expliciet opzoek naar een supersocket 7, moet namelijk een amd k6-2 400 in die nu in een ander mobo op 500 mhz draait. Dit mobo (Rhino Octek MVP-4 bke)heeft wat problemen met geheugen. Zodra dit boven de 96 mb uitkomt loopt die plank vast...