De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Alleen de borden ZONDER ATA100 controller erbij, dan kies ik voor:
ASUS: P3B-F
ABIT: BF6
Allebei hele goede en stabiele borden.
Wil je je mobo dan gaan vervangen? Kan je beter gelijk een Duron met bijbehorend moederbord nemenOp dinsdag 29 mei 2001 17:49 schreef Herbert_Ackermans het volgende:
Wat is het beste P-3 slot-1 moederbord dat nu nog leverbaar is?
Ik heb een Asus P-2b BIOS 1.13 beta met daarin een P-3 500 Mhz.
Asus P3V4X! Absoluut!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dus je hep een p2 mobo met een p3 erin, werkt dat, en waarom wil je vernieuwen:?Op dinsdag 29 mei 2001 17:49 schreef Herbert_Ackermans het volgende:
Ik heb een Asus P-2b BIOS 1.13 beta met daarin een P-3 500 Mhz.
Een P2B en een Pentium 3 werken (na een bios update) als een tietOp dinsdag 29 mei 2001 18:05 schreef Predatortom het volgende:
[..]
Dus je hep een p2 mobo met een p3 erin, werkt dat, en waarom wil je vernieuwen:?
Ik ben er al ruim 1 1/2 jaar erg blij mee, maar nu is bijna het moment van afscheid gekomen
Dag Pentium, hallo Thunderbird
Ik ben totaal verknocht aan mijn P3B-F, dat ding draait op 133MHz als was hij er voor gemaakt 
* Abbadon heeft z''n 1000e posting, yes!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
//offtopicOp dinsdag 29 mei 2001 18:29 schreef abbadon het volgende:
Proficiat
//offtopic
Verwijderd
Sorry hoor maar ik heb hier een abit BE-6 II met controller en dat ding loopt retestabiel met een p3 800e @ 1gigOp dinsdag 29 mei 2001 17:55 schreef Toink het volgende:
Alleen de borden ZONDER ATA100 controller erbij, dan kies ik voor:
Toch echt wel de p3v4x.
Loopt heerlijk zoepel op 150 mhz. En 4x agp.
Loopt heerlijk zoepel op 150 mhz. En 4x agp.
Pagina: 1