[BC3] ZAPPA moederbord

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
HOE KLOK JE EEN ZAPPA Moederbord OVER.
met pentuim 75 mhz. Met ''n triton ChIPSET

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Frank Zappa mobo :D

Sorry m8 zou ut niet weten, lijtk me niet een erg bekend mobo >:) :+

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nou zo moeilijk is dat niet. Er zitten frikkin'' een stuk of wat dipswitches op. Op het bord zelf staan de settings. Zet ''t bord gewoon van 1.5 x 50 naar 60 of 66. Dan kom je op 90 resp. 100 uit. 2x66 max. Maar dat zal die ouwe 75 niet trekken.

Succes. De mijne ging van 75 naar 100 indertijd.

Verwijderd

Als ik me niet vergis ondersteund dat Intel Zappa mobo 50, 60 en 66mhz. FSB''s en Multipliers van 1,5 en 2.

De Pentium-I is voor zover ik weet niet multiplier locked, dus je kunt vanalles proberen.

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:06
Ik heb hier nog een intel zappa moederbord liggen, en dat ondersteund maximaal een P120, en geen P100. Ik heb er zelf een P90 in zitten. Er zijn wel versies die een P100 ondersteunen. Dit hangt af van het nummer wat erop staat. OP de site van intel staat dit allemaal wel uitgelegd, die link is niet zo moeileijk te vinden.

Engineering