De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
is je proc zeker een 266 versie ofzo?
had ik ook, bleek dat ik alleen maar op 100 kon omdat m''n proc dat was. kut funprice. ben wel terug gegaan trouwens.
had ik ook, bleek dat ik alleen maar op 100 kon omdat m''n proc dat was. kut funprice. ben wel terug gegaan trouwens.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als het een TB 1333 is moet ie wel 266mhz zijn
Ik heb ook een TB1333 met een A7M266 en kon hem ook zonder problemen op 10x133 zetten
Ik heb ook een TB1333 met een A7M266 en kon hem ook zonder problemen op 10x133 zetten
Ter aanvulling op mijn systeem:
Matrox G450 DH 32mb DDR
Ik kreeg de tip dat er een probleem bestaat dat een videokaart 133mhz fsb niet leuk zou vinden. Hoewel ik dit getest heb met een Asus V6800 (GeForce I deluxe) zonder resultaat.
Iemand bekent met het fenomeen dat een G450 niet op 133mhz FSB kan draaien?
Matrox G450 DH 32mb DDR
Ik kreeg de tip dat er een probleem bestaat dat een videokaart 133mhz fsb niet leuk zou vinden. Hoewel ik dit getest heb met een Asus V6800 (GeForce I deluxe) zonder resultaat.
Volgens mij zou je videokaart op de helft van de FSB-snelheid moeten lopen, dus 66MHz (=AGP bussnelheid). Alleen bij 100MHz FSB moet je de AGP-bus instellen op 2/3 van de FSB. of zoiets
Volvo V70 D5 my2011
Dat heeft hier niets mee te maken. Hoe warm wordt je processor op 1000MHz? Dit kan heel goed een hitteprobleem zijn. Probeer ook eens het voltage te verhogen (met die lastige jumpertjes...), en kijk of dat helpt.Op dinsdag 29 mei 2001 18:53 schreef AiBo het volgende:
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Processor draait met een temp. van 67c na een hele avond mp3 spelen (misschien geen referentie maar dat had ik toevallig aan laten staanDat heeft hier niets mee te maken. Hoe warm wordt je processor op 1000MHz? Dit kan heel goed een hitteprobleem zijn. Probeer ook eens het voltage te verhogen (met die lastige jumpertjes...), en kijk of dat helpt.
Ik gebruik deze cooler van de OC-shop: Alpha PAL6035MFC + Delta AFB-60HP.
Met die jumpertjes lijkt me niet, daar ik al meerdere collega''s heb gesproken die hetzelfde systeem gebruiken en dit probleem niet hadden.
Ik ruil morgen die processor wel om, hopen dat dat het probleem verhelpt.
Iedere andere suggestie is nog immer welkom.
Pagina: 1