De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja, misschien kan ie zo''n hoge multiplier niet aan
Die hogere fsb leek mij eerder minder mogelijk en gezond voor de proc al heeft ie wel een AXIA core...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit is zo logisch als een bus... Niet! 
Dit slaat echt nergens op. Hoger fsb en lagere Temp
Ik heb die tb 1.2 (200) en heb deze op 1.33 (266) gezet en werk perfect (39-45 full load)
Maar wees blij: hij is zo sneller
Dat scheelt wel wat. Met een beetje geluk en een sterke koeler (water ofzo) kun je misschien nog de 1466 halen
Dit slaat echt nergens op. Hoger fsb en lagere Temp
Ik heb die tb 1.2 (200) en heb deze op 1.33 (266) gezet en werk perfect (39-45 full load)
Maar wees blij: hij is zo sneller
Met een superorb haal ik de 1533 (fsb266)stabiel en dan te bedenken dat ik op me nieuwe cooler wacht want hij word wel warrum met die kolere orb.