De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
de 133MHz zal wel een beetje gaar zijn, ik denk dat als je de opstelling zo hebt als nu dat ie dan ook blijft hangen als je zoveel progz gaat draaien dat ie dat 133MHz stokkie ook gebruikt.
kortom: ff met ander geheugen proberen, of even die 133MHz ergens testen oid
kortom: ff met ander geheugen proberen, of even die 133MHz ergens testen oid
Verwijderd
Ik denk ook dat die 133 niet echt lekker is ik heb nml ook een msi turbo met 128 pc100 en 256 pc133 geheugen en de 256 in bank een dus dat werkt bij mij iig.
Heb je in je bios staan: Memory controlled by SPD?
Want als je een 133 Mhz dimm in de 1e bank stopt zal ie alles op 133 Mhz aansturen, dat wil dus niet met een 100 Mhz dimm ertussen!
Als je de 100 Mhz als 1e erin zit dan draait alles gewoon op 100 en loopt het wel goed
Want als je een 133 Mhz dimm in de 1e bank stopt zal ie alles op 133 Mhz aansturen, dat wil dus niet met een 100 Mhz dimm ertussen!
Als je de 100 Mhz als 1e erin zit dan draait alles gewoon op 100 en loopt het wel goed
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is inderdaad zo dat je altijd je langzaamste geheugen in de eerste bank zet. Dus eiegenlijk heb j e hem gewoon verkeerd in elkaar gezet na het uit elkaar halen.
Sommige moederborden kijken alleen naar de eerste geheugenbank om te bepalen wat de verschillende timings moeten zijn. je moet dan het sloomste geheugen in de eerste bank zetten. Anders probeert het moederbord het slome geheugen aan te sturen met een te hoge snelheid. En dat werkt in jouw geval dus niet.
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Oke thnx allemaal en heb er nu dus ook geen last meer van gehad.
Denk dat ik van de week maar ff 2 bankjes van 128MB ga halen die op 166Mhz draaien en dan lever ik die oude meuk wel in.
Dan maar 1 keer minder uit deze maand (shit zal het wel weer gezellig met vriendinnnetje op bank filmpje kijken worden en Damn I Hate that kind of things) en een paar tientjes meer uitgeven om alles voor elkaar te hebben
Denk dat ik van de week maar ff 2 bankjes van 128MB ga halen die op 166Mhz draaien en dan lever ik die oude meuk wel in.
Dan maar 1 keer minder uit deze maand (shit zal het wel weer gezellig met vriendinnnetje op bank filmpje kijken worden en Damn I Hate that kind of things) en een paar tientjes meer uitgeven om alles voor elkaar te hebben
Pagina: 1