Toon posts:

[BC3] FIC PA-2007

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey! "vroeger" werd dit socket 7 bordje veel gebruikt voor systemen, daarvoor de PA-2005.
die PA-2005 is bij naar de *** en ik heb nu een PA-2007 in me server zitten, met een VIA chipset.
Wat vinden jullie nou van deze bordjes??
Zal ik deze lekker laten zitten of zal ik een abit/asus bordje zoeken??

Verwijderd

Ach, je hebt dat mobo toch liggen, en voor ss7 maakt een paar % toch niet zo gek veel uit, blijft toch ehm.. geen snelheidsworder >:)

Verwijderd

Topicstarter
snelheidswonder hoeft nou ook weer niet, het is gewoon een linux server (zie sig.).
Maar als jullie nou zeggen dat dit de beste s7 plank is die je kan krijgen hou ik em, maar het kan net zo goed de meest gare zijn, ik vraag me gewoon af wat jullie qua kwaliteit nou van dit bord vinden.

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11
Ik heb zelf ook ooit een First Internation Computers (toch?) mobo gehad voor Super7, was toen beste getest bij Tom''s Hardware. Of ieg snelste ofzo. Was niet duur alleen nergens te krijgen, maar verder wel stabiel. Heb dat ding nog wel ergens draaien. Maar al die Super7 zijn zo slecht nog niet. BX borden en MVP3 MVP4 borden zijn nog best stabiel eigenlijk. GEwoon houden, waarom zou je een nieuw mobo opduikelen voor een simpel linux servertje

Verwijderd

Topicstarter
ok, hij blijft :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
niet overclokken, en lekker in je server laten hangen!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1