[BC3] KT133 probs met MX 400?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hmm, ik heb last van veel lock-ups met deze combo, wanneer ik de Via Agp driver in turbo mode zet. (MSI 6330 en cloon MX400)
Ik heb net MSI gemailed, omdat ik er niet uitkwam (alles geprobeerd), damn ik kreeg binnen 10 minuten antwoord! Klasse.
Ze gaan ernaar kijken, ze meldden dat het waarschijnlijk toch een compatibility probleem is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
onder win2k zou ik gaan voor een combo van recente via drivers + dx8 +det 12... daarmee heb ik met mijn hercules stok mx + jetway 663as nooit lockups.

onder win98 draai ik ook zoiets maar dan met det 11

te downloaden op www.3dchipset.com

een goeie combi van dx en je det drivers is belangrijk... sommig det drivers werken beter met dx7 dan met 8 en omgekeerd.

Verwijderd

Ik heb een Asus v7100 PRO met een MSI K7T Turbo en dat werkt gewoon goed, 7.76 gebruik ik als drivers, gewoon de nvidia reference.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb verschillende detonators geprobeerd, no luck.

Ga nog ff proberen sidebanding uit te doen, en AGP voltage lichtelijk te verhogen.

B.t.w:
Ik heb een K7T Pro met KT133 chipset dus geen KT 133a

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen