De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
onder win2k zou ik gaan voor een combo van recente via drivers + dx8 +det 12... daarmee heb ik met mijn hercules stok mx + jetway 663as nooit lockups.
onder win98 draai ik ook zoiets maar dan met det 11
te downloaden op www.3dchipset.com
een goeie combi van dx en je det drivers is belangrijk... sommig det drivers werken beter met dx7 dan met 8 en omgekeerd.
onder win98 draai ik ook zoiets maar dan met det 11
te downloaden op www.3dchipset.com
een goeie combi van dx en je det drivers is belangrijk... sommig det drivers werken beter met dx7 dan met 8 en omgekeerd.
Verwijderd
Ik heb een Asus v7100 PRO met een MSI K7T Turbo en dat werkt gewoon goed, 7.76 gebruik ik als drivers, gewoon de nvidia reference.
Ik heb verschillende detonators geprobeerd, no luck.
Ga nog ff proberen sidebanding uit te doen, en AGP voltage lichtelijk te verhogen.
B.t.w:
Ik heb een K7T Pro met KT133 chipset dus geen KT 133a
Ga nog ff proberen sidebanding uit te doen, en AGP voltage lichtelijk te verhogen.
B.t.w:
Ik heb een K7T Pro met KT133 chipset dus geen KT 133a
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen