[BC3] *** Apollo Pro Kutset ***

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
why? mijn probje met mijn chipset is nog niet op ge lost. ik heb een VIA Apollo PRO chipset, merk van mammabord weet ik niet :(. Ik heb ook een probje met mijn (dubbele fifo) primaire IDE controller. windoos update helpt geen ruft!! :'( bij de website van VIAHARDWARE.COM kan ik alleen maar drivers vinden voor de allernieuwste mammabordjes hellaas.

ohja en ik heb Sisoft Sandra 2001 se Standard, al geprobt, kan geen merk vinden. :?

het merk van de keihardeschijf is Maxtor, 19.1 GB. *D (helaas is de helft al ingenomen door mp3.

En het opnieuw installeren van windows :r heb ik al geprobeerd maar daar heb ik niet nog eens zin in.

laterzz mannen 8-)

en ohja het is een BX versie, stabiel dus. beter toch!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Probeer met een programma je mobomerk te achterhalen ( met SiSoft Sandra 2001 bijvoorbeeld )

C:\>_

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Op dinsdag 29 mei 2001 10:01 schreef Maikelsoft het volgende:
ik heb een VIA apollo pro chipset merk van mammabord weet ik niet :(.
zal dan wel geen duur board geweest zijn. op moederborden moet je niet bezuinigen.

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 10:11 schreef Zeepoog het volgende:

[..]

zal dan wel geen duur board geweest zijn. op moederborden moet je niet bezuinigen.
Preciez, mun Epox 8KTA3+ had me al 400 piek gekost, maar kben er erg blij mee!

Mun broer heeft 1-of-ander VAAG PII BX mobo.. moet je zelfs met jumpers de multiplier+FSB instellen.. koekding. Max = 450MHz

C:\>_

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ook een probje met mijn dubbele fifo ide controller.
een fout in je apparaatbeheer bedoel je?
das gewoon een questie van setup over je huidige windows heen draaien naar mijn ervaring.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:55
www.viatech.com

download daar de 4in1 drivers maar. Die zijn echt niet alleen voor de KT266. Zelfs mijn oude VIA VPX werkt met die drivers.

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 23:12
Sla je biosstring even na, dan heb je het merk/type mobo zo opgespoort.

• BC3 Victim
appollo pro is super set,kan alles en weigert niets

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Idd net een oud merkloos Via apollo slot 1 bordje in een PC-tje gezet..met een P2 266 @ 3,5 x 100 (Yes MP ulocked Intel !!) met G-force 2 MX.

Via 4-in-1 4.31 erop met via onboard sound

Effe de memory interleaving op 4x met een patch.

Zeer stabiel en bijna net zo snel als een BX.

• BC3 Victim
Ik moet nog die drivers installen maar thanx voor the info dude (where''s my car).

Pagina: 1