De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zal dan wel geen duur board geweest zijn. op moederborden moet je niet bezuinigen.Op dinsdag 29 mei 2001 10:01 schreef Maikelsoft het volgende:
ik heb een VIA apollo pro chipset merk van mammabord weet ik niet.
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Preciez, mun Epox 8KTA3+ had me al 400 piek gekost, maar kben er erg blij mee!Op dinsdag 29 mei 2001 10:11 schreef Zeepoog het volgende:
[..]
zal dan wel geen duur board geweest zijn. op moederborden moet je niet bezuinigen.
Mun broer heeft 1-of-ander VAAG PII BX mobo.. moet je zelfs met jumpers de multiplier+FSB instellen.. koekding. Max = 450MHz
C:\>_
een fout in je apparaatbeheer bedoel je?ook een probje met mijn dubbele fifo ide controller.
das gewoon een questie van setup over je huidige windows heen draaien naar mijn ervaring.
www.viatech.com
download daar de 4in1 drivers maar. Die zijn echt niet alleen voor de KT266. Zelfs mijn oude VIA VPX werkt met die drivers.
download daar de 4in1 drivers maar. Die zijn echt niet alleen voor de KT266. Zelfs mijn oude VIA VPX werkt met die drivers.
Sla je biosstring even na, dan heb je het merk/type mobo zo opgespoort.
appollo pro is super set,kan alles en weigert niets
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Idd net een oud merkloos Via apollo slot 1 bordje in een PC-tje gezet..met een P2 266 @ 3,5 x 100 (Yes MP ulocked Intel !!) met G-force 2 MX.
Via 4-in-1 4.31 erop met via onboard sound
Effe de memory interleaving op 4x met een patch.
Zeer stabiel en bijna net zo snel als een BX.
Via 4-in-1 4.31 erop met via onboard sound
Effe de memory interleaving op 4x met een patch.
Zeer stabiel en bijna net zo snel als een BX.
Ik moet nog die drivers installen maar thanx voor the info dude (where''s my car).
Pagina: 1