[BC3] MOBO i815 met RAID ata100

Pagina: 1
Acties:

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:06
Oh ja ik wil ook nog een bord dat redelijk te oc''en is

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:06
hallo,

ik ben van plan om het mobo ASUS CUSL2-C te kopen gebaseerd op een intel 815 chipset zonder geintregeerde vga kaart maar met ata100 controller. is er een goed alternatief inclusief raid controller ? of kan ik die het beste er los bij kopen (waarna ik niets meer heb aan de ingebouwde ata100 controller) en zo ja welke ?

p.s. ik heb al een Intel P-III 1ghz gekocht dus kom niet met een Athlon bord aan.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kijk ook eens naar de MSI i815EP Pro-R

Features (oa):

- Promise Raid Controller
- AGP Pro, 2x 4x
- 6xPCI
- DLED (diagnostische leds)

En de gebruikelijke i815EP features (4xUsb, sound, gameport, 2x Serieel, 1x parralel, etc)

Deze wordt geleverd met een PC2PC USB setje, een manier om 2 PC''s te koppelen via de USB poort.

Dit bord is imo minstens net zo goed/betrouwbaar als de Asus en de support is zeker vergelijkbaar. Daarnaast is het vaak goedkoper.

Is raid niet noodzakelijk kun je ook de gewone i815EP-Pro kopen, is een heel fijn bord.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

De Abit SA6R, echt een superbordje, kijk maar eens op www.abit.nl

:)