[BC3] win98se sluit niet meer af

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Na wat problemen met afsluiten besloot ik win98se opnieuw te installeren op mijn pc. Na een paar dagen goed te hebben gewerkt, weigerd hij nu weer af te sluiten. Als ik met msconfig "snel afsluiten toestaan" aan zet, herstart de pc alleen nog maar, zet ik het uit, dan blijf hij hangen bij het scherm "bezig met afsluiten".
Ik heb de nieuwste BIOS, en drivers van mijn hardware geïnstalleerd, en andere voedingen geprobeerd. Wie weet wat dit kan veroorzaken???

Voor de duidelijkheid, BIOS en windows staan voor zover ik kan nagaan goed ingesteld, hij heeft namelijk een week lang goed gewerkt.

EN ja, ik heb het berichtje vaker gepost, omdat ik simpelweg niet weet of het hardware of software is, dus AUB geen crosspost berichten meer!!!!!!!!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
ik zie in je sig dat je een 3com kaartje hebt. je moet de officiele 3com drivers installeren, niet die van windows, bij windows blijft ie altijd hangen bij het afsluiten icm 3com''s

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
crosspost (8>

[topic=188564]

• BC3 Victim
vraagje, sinds wanneer mag je niet meer in meerdere forums een vraag stellen??? vooral als je niet weet of het je mobo is, je windows, of iets anders???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
:( crosspost, en ik denk dat je beloont word met een waarschuwing!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
Op maandag 28 mei 2001 22:55 schreef psygho het volgende:
:( crosspost, en ik denk dat je beloont word met een waarschuwing!
Big Brother is watching you.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
....crosspost....
Pagina: 1