zie topic, waar kan ik er een bestellen want de mijne maakt een ONMUNDIG kabaal dat wil je gewoon niet weten (nee..... dat wil je dus echt niet hè)....
Verwijderd
Je bedoelt de KT7A denk ik he
Stuur een mail naar technical@abit.nl dat je een nieuwe chipset fan wil en je krijgt er eentje.
Wat is dat voor fan dan, ik heb een MSI K7T Turbo deze heeft dezelfde chipset maar alleen een koelblokje erop en geen fan. Is dat dan wel nodig bij die abit??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heeft wel dezelfde chipset maar geen koeler...Op maandag 28 mei 2001 20:15 schreef ferdivdw het volgende:
Wat is dat voor fan dan, ik heb een MSI K7T Turbo deze heeft dezelfde chipset maar alleen een koelblokje erop en geen fan. Is dat dan wel nodig bij die abit??
Ik heb voor een week geleden een meeltje naar ABit gestuurd dat mijn chipsetkoeler kapot was... en ze hebben er eentje opgestuurd...
Dus als ik het goed begrijp heb je een MSI mobo en toch een mailtje gestuurd naar Abit en een koeler ontvangen. Gaaf ga ik ook s proberen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En krijg je je cpu nu ook sneller?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Pagina: 1